April 26, 200916 yr comment_72244 Jag har precis bytt lameller i min c4, och när jag provtrycker lamellpaketen genom hålen i vxllådskroppen med tryckluft hör och känner jag att dom fungerar som dom ska, men man hör också att det läcker ut luft någonstans. Finns det någon annan som provtryckt sin låda på samma sätt och vet om detta är normalt?
April 27, 200916 yr comment_72257 Jag har inte gjort det på någon Ford-låda, men dock på en Volvo. På den så pyste och läckte det också, men allt funkade bra när man väl hade fått i lådan i bilen.
April 27, 200916 yr Author comment_72262 Okej, det låter ju bra, hade ändå tänkt sätta den i bilen och provköra. Det är väl bara att hoppas på att det fungerar.
May 1, 200916 yr comment_72518 Vad jag vet så har inte en automat något högt tryck. Utan högt flöde. det är stor skillnad på det. Så när man använder tryckluft. Då blir det stort tryck vid typ 8Kg. Det kanske rör sig om ett par Kg men ett rejält flöde på oljan. Det lät invecklat. Men så är det.Berra