Jump to content

Recommended Posts

Hej,

Jag ringde på en oroväckande billig (om det låter för bra för att vara sant så är det inte sant:)) Mustang. Fick lite svar som jag skulle behöva hjälp att tolka.

Det är en 2008 som är uttagen 2007 och har gått ca 3000 mil.

http://www.blocket.se/vi/21574587.htm?ca=15_s

Frågade om kända fel och han nämnde att radion inte fungerade och det var en buckla på taket (han trodde/tyckte att den behövde lackas om). Vad kostar det att byta radion? Ngn som haft problem med sin radio?

Ngn som har tillgång till VIN databasen och kan kolla upp följande nummer?: 1ZVHT80NX85153694

Tycker ni att jag skall köpa den?:)

Tack på förhand!

// Daniel

Originalradion (6 cd vxl) tror jag kostar en slant (10k?), men det är bara att trycka i vilken radio som helst (dubbel-DIN), tex Pioneer eller vad du nu kan hitta.

Jag skulle inte köpa den, en V6:a med tygklädsel och plastratt som har byngla i taket och behöver lackas om. Sen med trasig radio och dom verkar ha rökt i bilen.

Sen verkar den inte vara inreggad i sverige, kolla blinkers, skulle fråga snubben om regnr

Ska du köpa den så byt till något annat än orginalradion.

Om du har råd så köp hellre en GT, i stort alla med V6or jag pratat med har ångrat sig att dom inte köpte en med V8.

Sen är det svårt att sälja idag till vettigt pris, finns redan en del GTs under 200k, kolla bara upp vinnr att det är en clean kärra.

Lycka till...