Lassemålare CMC 2071 May 26, 2009 Report May 26, 2009 Folksam är skitbra att ha och göra med tycker jag. Som jag nämnde här på forumet så stal dom min bil natten mellanden 28 och 29 augusti 2008, dom skar sönder caben, hade sönder fönsteranordnigen på förar sidan, bröt sönder låsen bak och i ratten ochknäckte styrningen dessutom brände dom ca 50 liter bensin. Det var bara att lämmna in och fixa, lite strul blir det alltid om jag får en skada av något slag, det beror på att frugan jobbar på folksamoch dessutom vid skade tillfället på just bilskador i Stockholm. Så skadan sköttes ifrån Göteborg och då blir det alltid lite struligtmed papperna till verkstäderna, men allt löste sig. Jag är jätte nöjd, kunde inte fått ett bättre bemötande. MVH Lasse. Citera
bosewallius May 27, 2009 Report May 27, 2009 Djävla otur. Min polare här, Lee Abramson i sin 69:a Shelby GT350 blev påkörd bakifrån av en pickup truck och studsade in i bilen framför honom så både bak och framdel måste repareras. Bara att få tag i delarna såsom en ny framkofångare (special på Shelby 69) var mycket svårt.En annan sak nästan alla gör här om de har ont i nacken efter en krock,de skaffar advokat (eller advokaten skaffar dem) och stämmer motpartens försäkringsbolag. Dessa gör då alltid upp i godo för att slipparättegångskostnader./Bosse Citera
Janne Holm CMC1740 June 4, 2009 Report June 4, 2009 En liten bild på hur man inte ska renovera skadade bakskärmar Den stora renoveringen av bakpartiet blir i vinter men på lördag kommer Viktoria på besök till Skänninge så då krävs lite snabbspackel och garagelack Citera
Janne Holm CMC1740 June 4, 2009 Report June 4, 2009 Skall hon åka med dig Janne Jag har ringt slottet men inte fått tag på henne, men lämnat ett medelande att hon ska få åka Mustang så hon hör säkert av sig Citera
Recommended Posts