bjope45 May 11, 2009 Report May 11, 2009 Hej,Har fått hem en gummilist från USA som skall täta mot huven i bakkant av motorrummet.Problemet är att jag inte fattar hur den skall fästas.. Det följde med några små "T-formade" plastbitar som jag antar skall användas.Någon som vet hur listen skall sättas??Gärna en bild ifall det finns.mvhBjörn Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 11, 2009 Report May 11, 2009 Hej.I hålen som finns på listen skall T delen stickas in,T:et skall alltså var i listen, spetsen tryck in i hålet för klipset på ventiationsplåtens framkant bilen. Tänk att jag är så dålig på att förklara, ingen bildhar jag heller. Citera
THOMAS May 11, 2009 Report May 11, 2009 I de flesta fall får man göra hålen själv.Har du tur finns dom redan. Citera
bjope45 May 11, 2009 Author Report May 11, 2009 Tackar!!!Det var det jag misstänkte men bra att få svart på vitt innan man börjar göra hål.Björn Citera
bige May 12, 2009 Report May 12, 2009 legg den gamle ved siden av den nye og gjør hull der den gamle har . Sprut litt silikon spray (biltema) i hullene og tre plastbitene inn ...Slik gjorde jeg det Citera
bjope45 May 12, 2009 Author Report May 12, 2009 Bige: "den gamle" finns tyvärr inte längre med oss... Tack för tipset om silikon, det underlättar troligen.Hils.Björn Citera
Recommended Posts