Jump to content

Verktyg eller vad är det?

Featured Replies

• Author
comment_73717

Nja, det var en auktion på prylar från ett företag iutanför stockholm. På bilden kunde jag skönja en ESAB pinsvets, 3-fas, som jag var ute efter. På visningen såg jag ca 15 kg pin-elektroder som följde med.

När jag hämtade visade det sig att hela jä-la plåtskåpet ingick där svetsen låg. I detta skåp fanns en massa udda verktyg (som jag tänker behålla om jag bara vet vad dom ska användas till). :--

ps

Janne, är det dessa du behöver med tanlke på bakflygeln??

comment_73731
Nja, det var en auktion på prylar från ett företag iutanför stockholm. På bilden kunde jag skönja en ESAB pinsvets, 3-fas, som jag var ute efter. På visningen såg jag ca 15 kg pin-elektroder som följde med.

När jag hämtade visade det sig att hela jä-la plåtskåpet ingick där svetsen låg. I detta skåp fanns en massa udda verktyg (som jag tänker behålla om jag bara vet vad dom ska användas till). :--

ps

Janne, är det dessa du behöver med tanlke på bakflygeln??

:lol::lol::lol:

jag tror det går åt grövre doningar. Nu har det snart gått2 veckor och har inte hört något från motpartens försäkringsbolag :cry: Jag får åka ner och prata med mitt igen coh fråga om de har haft någon kontakt