Niklas.L May 17, 2009 Report May 17, 2009 Har märkt att min bakre krängningshämmare inte är monterad korrekt och undrar ifall någon har en bild på hur den ska fästas? Var under och kollade lite snabbt, men såg inte riktigt framför mig var och hur den skulle fästas. Därför hoppas jag att någon här har en bild eller välutförlig beskrivning om hur det ska vara.Mvh/Nikals Citera
Niklas.L May 17, 2009 Author Report May 17, 2009 Årsmodell, bakaxel, bilmodell??Ja, sånt kanske kan vara bra att skriva också Är en Mustang Lx -92 med v8, manuell låda och, vad jag vet, orginal bakaxel. Citera
grufman May 17, 2009 Report May 17, 2009 det här är allt som finns i reservdelskatalogen på 92an när det gäller stabbe bak Citera
grufman May 17, 2009 Report May 17, 2009 och i serviceboken. fan nu är jag serviceminded asså... Citera
Niklas.L May 18, 2009 Author Report May 18, 2009 Man får tacka så mycket! Men är det alltså tänkt att bakre krängarn bara ska fästas i bärarmarna så att säga? Citera
grufman May 18, 2009 Report May 18, 2009 Man får tacka så mycket! Men är det alltså tänkt att bakre krängarn bara ska fästas i bärarmarna så att säga?ja Citera
87gt50 May 18, 2009 Report May 18, 2009 Man får tacka så mycket! Men är det alltså tänkt att bakre krängarn bara ska fästas i bärarmarna så att säga?Den sticks upp inuti de nedre bärarmarna, och spänns sedan fast med en typ av genomgående bult som gängas i ett ""mutterclips" som man trär på krängningshämmaren. Hela bulten är inte gängad, och tar bara styrning i den yttre delen av bärarmen om man sticker i bulten inneifrån.mvhJocke Citera
Niklas.L May 18, 2009 Author Report May 18, 2009 Den sticks upp inuti de nedre bärarmarna, och spänns sedan fast med en typ av genomgående bult som gängas i ett ""mutterclips" som man trär på krängningshämmaren. Hela bulten är inte gängad, och tar bara styrning i den yttre delen av bärarmen om man sticker i bulten inneifrån.mvhJockeSå som på den lilla bilden i bild 3 som grufman bifogade med andra ord. Citera
Recommended Posts