*Micke* May 25, 2009 Report May 25, 2009 Lägger upp lite bilder på Mussen som den ser ut nu !Brukar kunna ändra utsendet1.JPG[/attachment:bijly1ir]2.JPG[/attachment:bijly1ir]3.JPG[/attachment:bijly1ir]4.JPG[/attachment:bijly1ir]5.JPG[/attachment:bijly1ir]6.JPG[/attachment:bijly1ir]9.JPG[/attachment:bijly1ir]7.JPG[/attachment:bijly1ir]8.JPG[/attachment:bijly1ir]//Micke. Citera
RoushJanne cmc457 May 25, 2009 Report May 25, 2009 Kanon !!Jag gillar att stripen går "hela vägen" på bilen. Citera
d.nilsson May 25, 2009 Report May 25, 2009 Riktigt nice Lackade eller tejpade stripes? Och vilken färg har du? Tycker mina är lite ljusa så ska byta när jag byter spoiler fram. Citera
Lars Gävle May 25, 2009 Report May 25, 2009 Jag tror han hämtat färginspirationen från studsmattan.Ser ut o matcha.Lasse Citera
*Micke* May 25, 2009 Author Report May 25, 2009 Riktigt nice Lackade eller tejpade stripes? Och vilken färg har du? Tycker mina är lite ljusa så ska byta när jag byter spoiler fram.Lackade i blå pearl. vet ej riktigt vad färgen heter. När vi tog fram färgen till bakspoiler och huvscoopet så tror jag vi fick fram någon färg kod från Fiat .Eller det kanske är studsmatts blå pearl //Micke. Citera
d.nilsson May 25, 2009 Report May 25, 2009 Ok, riktigt nice. Skulle verkligen vilja se den i verkligheten. Måste bli bra finish om det är lackat istället för som min tejp Hur har du löst det när du satte på scoop i efterhand? Citera
*Micke* May 25, 2009 Author Report May 25, 2009 Efter lackering limades det fast med PL200 konstruktionslim Ville inte borra...men det sitter som FAN får nog spränga om man ska ha bort det..Har precis maskerat upp lite lister och dyligt.imorgon ska d poleras nu ska det blänkas.//micke. Citera
*Micke* May 26, 2009 Author Report May 26, 2009 Tog fram stora kavalleriet och polerade av Mussen i dag.Så nu jä¤~r är den blank Nu vill man nästan inte ta ut den Polering.JPG[/attachment:2pdjoyv8]//Micke. Citera
Lars Gävle May 26, 2009 Report May 26, 2009 Bra jobbat! Kommer och lämnar in min för samma behandling när du ändåär igång! Du får dra gladpack runt den till pollensäsongen är över. Lasse Citera
MOS May 27, 2009 Report May 27, 2009 Putsmäster Micke; nästa gång vi ses kan du tipsa mig om lämplig behandling av min musse.../MOS Citera
tomasaxel May 27, 2009 Report May 27, 2009 Micke, jag har en kompis till dig: Bege, han ääääälskar att putsa. Citera
bege May 27, 2009 Report May 27, 2009 Micke, jag har en kompis till dig: Bege, han ääääälskar att putsa. Det håller jag med om kom precis från garaget putsat till balkörning imorgon Citera
*Micke* May 27, 2009 Author Report May 27, 2009 Coolt Dig skulle man ha som granne.kunde vi köra "TEMAT" puts kvällar //Micke. Citera
bege May 27, 2009 Report May 27, 2009 Coolt Dig skulle man ha som granne.kunde vi köra "TEMAT" puts kvällar //Micke.Det hade varit skitkul och testa lite olika grejor och varva med en och annan bärs för man blir både svett och törstig av allt putsande Citera
tomasaxel May 27, 2009 Report May 27, 2009 Coolt Dig skulle man ha som granne.kunde vi köra "TEMAT" puts kvällar //Micke.Det hade varit skitkul och testa lite olika grejor och varva med en och annan bärs för man blir både svett och törstig av allt putsande Ni får gärna låna min bil nån gång mellan varven ! Citera
*Micke* May 27, 2009 Author Report May 27, 2009 Min sambo sa att hon skulle vara jätte om jag pysslade om henne lika mycket som jag gör med Mustangen Tomasaxel du får bytlåna bil med bege en vecka så är det nog ordnat när du får tillbaka den Om han är som mej. jag kan inte låta bli.....putstrasan..//Micke. Citera
FastMagnus May 27, 2009 Report May 27, 2009 Min sambo sa att hon skulle vara jätte om jag pysslade om henne lika mycket som jag gör med Mustangen Tomasaxel du får bytlåna bil med bege en vecka så är det nog ordnat när du får tillbaka den Om han är som mej. jag kan inte låta bli.....putstrasan..//Micke.Jag får styra brorsans bil till helgen "bröllop" så jag får ta hand putsen på den så Tomas klarar sig från att putsa en vecka till Ps Snygg Mustang Micke Citera
tomasaxel May 27, 2009 Report May 27, 2009 Min sambo sa att hon skulle vara jätte om jag pysslade om henne lika mycket som jag gör med Mustangen Tomasaxel du får bytlåna bil med bege en vecka så är det nog ordnat när du får tillbaka den Om han är som mej. jag kan inte låta bli.....putstrasan..//Micke.Vare sig kvinnor eller bilar tycker att någonsin att de får nog med uppmärksamhet, det är en naturlag. Fint! Det är lätt hänt att jag "glömmer" ett sexpack eller två i bagaget... Citera
*Micke* June 8, 2009 Author Report June 8, 2009 Lära bara testa detta..då jag hadde ett filter liggandes, och efter lite modefieringså passade det som handsken snyggare än en slang...Vevhusvent..JPG[/attachment:3ewr26k2]Motor2.JPG[/attachment:3ewr26k2]//Micke. Citera
*Micke* June 18, 2009 Author Report June 18, 2009 Fotostudie...170.JPG[/attachment:rodycyqa]150.JPG[/attachment:rodycyqa]160.JPG[/attachment:rodycyqa]//Micke Citera
*Micke* July 1, 2009 Author Report July 1, 2009 Jaha Då blev det en Bullitt grill på min Musse med 1.JPG[/attachment:3j8r2h4z]//Micke. Citera
*Micke* July 20, 2009 Author Report July 20, 2009 Lär bara lägga upp dessa bilder som blev tagna ner mot Motala (APT 2009)Foto: Niklas Berqvist http://www.studio76.se/Sjukt fina //Micke. Citera
Recommended Posts