Jump to content

Recommended Posts

Hejsan!!

Köpte en till originalfront billigt av en kille.

Ville kolla hur den blev om man byggde om den efter egna ideer.

Nu e den klar.Blev nöjd med resultatet.

Tyck gärna till..

de roliga är att alla har sin egen smak hur man vill styla sin mustang... ;)

men den grillen skulle inte jag ha på min... :oops:

kanske avundsjuka eller inte... :--

de roliga är att alla har sin egen smak hur man vill styla sin mustang... ;)

men den grillen skulle inte jag ha på min... :oops:

kanske avundsjuka eller inte... :--

Är lite kluven vad det gäller den men den är udda iaf(inte så lustigt kanske) :D

eller e den så ful att de blir fränt :? Just nu känns de rätt.

Kanske hittar på något annat i framtiden.

För att få en ännu snyggare look...

Måla svart innanför grillen. och montera signalhornen längre ner där dom inte syns 8)

//Micke.

Det är helt rätt. visste inte riktigt hur de skulle bli eller om ja skulle ha den.var kanske lite ivrig att få på den också ;)

Tjena, blev fräckt!

Vad mer exakt har du gjort?

Tack för de!

Inte så mycket egentligen.Tog väck fästen till originalfronten och byggde ett eget med en aluminiumprofil så jag kunde skruva den nya i något.

Borrade hål i den undre grillen för de små dimljusen och byggde fästen även till dom.Satte i ett par diod lampor i dom så dom lyser lite diskret.

Sedan en vanlig chin spoiler.

• 4 months later...

Lite halvdåliga bilder innan vintervilan.Fronten är ändrad igen.

Hade beslutsångest vad det gällde grillen så jag köpte en Bullitgrill vilket jag blev väldigt nöjd med.(Tack chilli)

Istället för chin spoilern satte jag på en GT500 spoiler.Körde på en grävling cirka två veckor efter jag monterade chinspoilern.

Stiligt!

Ett litet tips kan vara att spraya på lite svart underedsmassa på huvlåsplåten som annars lyser igenom grillen (om man inte har en svart bil...). Det går ju att använda färg också men tectylen gör ju dels lite nytta och dels så gör strukturen så att plåten blir helt osynlig bakom grillen då den inte ger några reflexer och sen är den lättare att ta bort om man skulle vilja återställa :D

Stiligt!

Ett litet tips kan vara att spraya på lite svart underedsmassa på huvlåsplåten som annars lyser igenom grillen (om man inte har en svart bil...). Det går ju att använda färg också men tectylen gör ju dels lite nytta och dels så gör strukturen så att plåten blir helt osynlig bakom grillen då den inte ger några reflexer och sen är den lättare att ta bort om man skulle vilja återställa :D

Det har jäkligt rätt i.funderade innan vad man skulle använda sig av men nu fick jag svaret.Får bli under vitern.

Tack för tipset.