pools June 19, 2009 Report June 19, 2009 GLAD MIDSOMMAR,alla Mustangvänner!Nu startar jag grillen!Mvh.pools Citera
Nenne June 19, 2009 Report June 19, 2009 Jag nyser och hostar, sommarförkylningar är inte kul. Citera
CMC 1061 Berra June 19, 2009 Report June 19, 2009 Jäkla P.O. Nu var du före mig. Tänkte precis gå in och önska alla musse vänner en trevlig midssommar. Själv blir det ingenting denna midssommar afton. Men imorgon blir det en liten kryssning till Finland. Ska bli en skön resa med bad och bastu och god mat. Och givetvis mumsiga drinkar. Och så en öl så klart. Och tänk på procenten. Så ni inte fastnar hos polisen. Berra Citera
pools June 19, 2009 Author Report June 19, 2009 Jag nyser och hostar, sommarförkylningar är inte kul. Tråkigt Nenne! Hoppas det går över snabbt! Så du snart kancruisa i det "fina" midsommarvädret! Jäkla P.O. Nu var du före mig. Tänkte precis gå in och önska alla musse vänner en trevlig midssommar. Själv blir det ingenting denna midssommar afton. Men imorgon blir det en liten kryssning till Finland. Ska bli en skön resa med bad och bastu och god mat. Och givetvis mumsiga drinkar. Och så en öl så klart. Och tänk på procenten. Så ni inte fastnar hos polisen.BerraVad menar du med EN öl? Är du nykterist, eller? Ha're så bra på kryssningen! Mvh.pools Citera
Recommended Posts