måns February 28, 2004 Report February 28, 2004 Hej! finns det någon här som kan hjälpa mig och förklara vad alla "options" på min originalfaktura betyder ??mvh Måns Citera
Mats W CMC465 February 29, 2004 Report February 29, 2004 Måns,skall försöka hjälpa dig.351 cid 4V betyder helt enkel en 4 ports förgasare att det är option beror på at standard var en 6 cylindrig maskin.Glass backlite betyder glasruta i cabbenWhite pover top: vit elcabSelect shift cruse-o-matic: 3 växlad automatOptional axle ratio betyder annan utväxling på bakaxlenVisibility group: är jag osäker på./5/ E78-14 4-p.r. WSW tires: däck storlek med vita sidorConsole. golvkonsolPower steering: servo styrningPower front disc brakes. servo broms, skivor fram.AM radio.Inteior group: trä på instrument panel samt dörr paneler.Tinted glass.complete: tonade sido samt framruta.Front head restrainnts: nackskyddDeluxe seat belt warning light: varningslampa för säkerhetsbälte.Whell covers: navkapslar.Hoppas det hjälperMvhMats WCMC465 Citera
AM February 29, 2004 Report February 29, 2004 Visibility group = left-hand remotemirror, glove box lock, belysning i skuffen, handsfacket och askkoppen, varningsljus för handbromsen, belysning under instrument panelen och belyst tändningslås (ur "mustang recognition guide") Citera
måns March 1, 2004 Author Report March 1, 2004 Tack så mycket för hjälpen, nu vet jag vilka delar jag behöver jaga rätt på Mvh Måns Citera
Recommended Posts