den är inte svår att byta. den sitter bakom instrumenteringen, så den måste man skruva loss först. sen viker man den bakåt/nedåt (så att instrumenteringen tittar ner i golvet), sen sitter den där med en skruv, en kabel är skruvad och en sitter med stifft (om jag inte missminner mig helt), du behöver alltså inte löda.
Visibility group = left-hand remotemirror, glove box lock, belysning i skuffen, handsfacket och askkoppen, varningsljus för handbromsen, belysning under instrument panelen och belyst tändningslås (ur "mustang recognition guide")
har både Haynes & Chilton, och jag tycker haynes är betydligt bättre än chilton. det är mycket mer detaljerad och tydligare sprängskisser etc. däremot så är det bättre el-kretscheman i chilton.
hej! det finns sänknings kit att köpa bestående av distanser som du sätter mellan bakaxeln och bladfjädrarna och längre U-bultar, vet inte vad de kostar men borde inte vara speciellt dyra.
hej S = borde vara en 5:a som då står för 1965 T = metuchen NJ 07 = hardtop C = 289-2V 200642 = tillverknings nummer bilen var alltså en hardtop fån början om VIN koden stämmer.
hej rossander! du behöver byta ut skalan till hastighetsmätaren så du får km/h visning och byta ut blinkersglasen fram till vita, nåt mer skall mig veterligen inte behövas.