danne77 June 29, 2009 Report Share June 29, 2009 Jag har just nu 275/50/15 sittandes i bak vilket ser ganska tufft ut men vilket inte alltid är så praktiskt. Jag undrar nu om något vet vart man kan införskaffa nya lika dana fälgar. Jag vet ej vad de kallas så jag bifogar kort. Jag är givetvis intresserad om någon har lika dana fälgar eller en hel uppsättning fälgar i liknande utseende fast då lite snällare format som vill byta. (Fram sitter det 205/60/15). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm June 29, 2009 Report Share June 29, 2009 Dom heter Centerline nånting .... Pro eller nått, kommer inteihåg just nu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikeo cmc 748 June 29, 2009 Report Share June 29, 2009 Jag har just nu 275/50/15 sittandes i bak vilket ser ganska tufft ut men vilket inte alltid är så praktiskt. Jag undrar nu om något vet vart man kan införskaffa nya lika dana fälgar. Jag vet ej vad de kallas så jag bifogar kort. Jag är givetvis intresserad om någon har lika dana fälgar eller en hel uppsättning fälgar i liknande utseende fast då lite snällare format som vill byta. (Fram sitter det 205/60/15).Jag hade likadana med 225 bak har för mig att det var 15 tum men kan ha varit 14 med, på min gamla bil -67 som numera står på skroten i osby. Ring dit o hör om fälgarna är kvar och vad det är för storlek. Bilen kom dit i våras så det kan hända att dom finns kvar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts