Jump to content

Baksätet i en cab?


Karl_B

Recommended Posts

Hej,

Jag och 2 polare planerar en resa till Californien i höst. Jag är väldigt sugen på att hyra en mustang cab men hur är det med baksätet igentligen ?

Är baksätet ok att åka i för en nurmalvuxen eller är det som på min Porsche 944, dvs ok om man inte ska åka mer än 10m ungefär.

Tacksam för svar.

//Karl

Link to comment
Share on other sites

Så där ser det ut med stolarna längst bak. Jag som är snudd på 190cm har inte förarsätet längst bak... Vi har åkt fyra pers i den utan problem då med mig, en 2 meter lång kille och två normallånga tjejer på runt 165cm och det är utan problem! Vi kunde sitta på vilken plats vi ville.

Tror inte det är någon skillnad på coupe och cab i benutrymme.

Link to comment
Share on other sites

Det är lite mer plats i de gamle classikerna :D

Med risk för att få en känga av nån ;)

Där får man väl ändå inte sitta så ofta, man står väl mest under motorhuven :roll:

Tror jag inte då det finns så lite elektronik som ofta havererar på de nyare bilarna ;)[/quote:3tj3i2cg]

;)

Link to comment
Share on other sites

Låter ju lovande :D

Var annars inne på en sebring, men det är en mycket tristare bil samt att man får plats med typ en tepåse i trunken när taket är nere på den.

Antar att lastutrymmet på denhär är lite mintre också, men tar man bara det man behöver samt packar i mjuka väskor alt ryggsäckar så går det nog bra.

Någon som har tips på vart i LA man kan hyra en gt ? Verkar mest vara 6an som finns tillgänglig.

Link to comment
Share on other sites

Antar att lastutrymmet på denhär är lite mintre också, men tar man bara det man behöver samt packar i mjuka väskor alt ryggsäckar så går det nog bra.

Man lär tjejerna att packa lätt och rätt... Fast ni kanske bara är killar som åker?

Link to comment
Share on other sites

Tack för svaret! Jag har en grå skinn-inredning i min nu men vet en kille som säljer en komplett inredning i svart fast då från en cab. Kanske kan få prova baksätet innan jag köper det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...