Jimmy 289 July 7, 2009 Report July 7, 2009 Hej Hupp!Ska precis till och montera in nya Midjebälten i min Mustang 66:a.Har läst att det finns färdiga gängade hål i tröskel och kardantunneln.Men jag har kännt efter och hittar inga.....Kan de finnas under de nya listerna i dörrkanten? (som även går ned på tröskeln) Förra ägaren har inte svetsat igen hålen säger han.Har någon en exakt beskrivning hur jag hittar hålen utan att riva ur den nya mattan. Tacksam för svar...... Citera
Tommyax July 7, 2009 Report July 7, 2009 Lossa instegslisten, om det finns så sitter den ganska lång ner i bakkant dörröppning. Kryp under bilen så ser du infästningarna i kardantunneln, sitter strax bakom stolarna.Om du behöver lossa stolarna sitter de med 4 muttrar från undersidan (gummipluggar), en 13 hylsa modell lång + förlängare krävs./Tommy. Citera
Jimmy 289 July 7, 2009 Author Report July 7, 2009 Lossa instegslisten, om det finns så sitter den ganska lång ner i bakkant dörröppning. Kryp under bilen så ser du infästningarna i kardantunneln, sitter strax bakom stolarna.Om du behöver lossa stolarna sitter de med 4 muttrar från undersidan (gummipluggar), en 13 hylsa modell lång + förlängare krävs./Tommy.Kanoners! Skall testa imorgon om vädret tillåter..... Tack! Citera
Recommended Posts