evert cmc1622 July 25, 2009 Report July 25, 2009 Hej! Har varit på en del träffar under sommaren.Har sett att en del har fixat till motorummet på sin bil.Har ni några bra tips på någon sida man kan handla grejor på eller man kan köpa allt i ett paketpris? Har kollat en del på Ebay själv.Har beställt en säkringsbox i aluminium. Citera
Henrik77 July 26, 2009 Report July 26, 2009 Grufman har flera olika dress up kit , var med i hans tillbehörskatalog 2009..Har funderat på att tillverka såna här grejer själv eftersom jag lätt skulle kunna göra dom både unika och snyggare med dom 5 axliga fräsarna på jobbet , bara orken och tiden som fattas . Citera
FastMagnus July 26, 2009 Report July 26, 2009 Hej! Har varit på en del träffar under sommaren.Har sett att en del har fixat till motorummet på sin bil.Har ni några bra tips på någon sida man kan handla grejor på eller man kan köpa allt i ett paketpris? Har kollat en del på Ebay själv.Har beställt en säkringsbox i aluminium.tittade länge på din bil på W&W lackfärgen är underbarBe rouchjanne427 här på forummet att ladda upp bilder på sina kåpor under huven. Han har ett komplett kit Citera
evert cmc1622 July 26, 2009 Author Report July 26, 2009 Ingen bil jag har sett men du kan väl be honom skicka några länkar på forumet. Tack på förhand. Ja jag får många trevliga kommentarer om färgen på vår Saleen :Sonic Blue heter den. Citera
RoTe July 26, 2009 Report July 26, 2009 Prata med Sören från Lindesberg. Han har väl bytt det mesta man kan byta, inkl alla muttrar till kromade kupoldito. Citera
Akilles August 3, 2009 Report August 3, 2009 Aaa evert, fasen...har ju sett dig så mycket på forumet, sen var jag nere i Tomelilla i tisdags-onsdags förra veckan o hade precis parkerat min musse o gått ut, så ser jag din saleen o jag tänkte "vafaaan hur stor är sannolikheten för en saleen i Tomelilla?" Sen nu såg jag ju att du är därifrån så då la jag ihop 1+1 Kul o se din iaf! Citera
evert cmc1622 August 6, 2009 Author Report August 6, 2009 Aaa evert, fasen...har ju sett dig så mycket på forumet, sen var jag nere i Tomelilla i tisdags-onsdags förra veckan o hade precis parkerat min musse o gått ut, så ser jag din saleen o jag tänkte "vafaaan hur stor är sannolikheten för en saleen i Tomelilla?" Sen nu såg jag ju att du är därifrån så då la jag ihop 1+1 Kul o se din iaf! Tackar,tackar för kommentaren.Vad gjorde du i lilla Tomelilla?Mvh Evert Citera
Akilles August 6, 2009 Report August 6, 2009 Jag tog in på Liljegrens Vandrarhem med tjejen (sista boendet i hela södra skåne som fanns kvar kl 21.00 en tisdags-kväll ), då såg jag dig glida förbi vandrarhemmet in mot torget. Var på semester och gled längs hela österlen under några dagar, grymt nice var det! Citera
evert cmc1622 August 6, 2009 Author Report August 6, 2009 Har precis köpt denna på Ebay till vår Saleen.Tror att detta kommer att bli en bra början att snygga till lite i motorn. Skickar länken till Ebay och deras hemsida:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... OTORS:1123http://www.billetdepot.com/ Citera
bege August 6, 2009 Report August 6, 2009 Hej Evert Här finns lite smått och gott själv har jag köpt crome till det mesta och har nu börjat snegla på en kromad kompr....... http://www.mustangsunlimited.com/LM_Cat ... /00154.htmfrån sida 154 och fram till 161. Citera
evert cmc1622 August 20, 2009 Author Report August 20, 2009 En bild på det jag har monterat på bilen. Tog bort den svarta plastkåpan som satt där innan.Blev riktigt snyggt tycker jag.Rostfritt stål är det. En bra början till att göra motorrummet lite snyggare.Skall sätta på en huvlyftare med. Citera
Lassemålare CMC 2071 August 21, 2009 Report August 21, 2009 Super bra site Billetdepot.com. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts