rg372 August 5, 2009 Report August 5, 2009 Hei I deras långstrekta land blev det på -80 talet bygda några hgv`s, fins det några bilder på dessa?Hade varit mycket roligt då en av dessa befinner sig i Norge och jag får hem en nu på søndag Dom er båda nerplockade och i behov av en del arbete....men fins det några bilder skulle jag bli mycket glad!!Ronny Citera
Janne Holm CMC1740 August 6, 2009 Report August 6, 2009 Lite utanför men finns en på blocket http://www.blocket.se/stockholm/Mustang ... ?ca=14&w=3 Citera
Andrew August 6, 2009 Report August 6, 2009 Hej 68:an som du ser länken på har jag ägt och har en del bilder och artiklar på.Hör av dig om du är intresseradMvh.Andrew Citera
bj0rne August 7, 2009 Report August 7, 2009 HGV'n är riktigt coll, inte många som vågat bygga om på det sättet.Hade ett tak med mera på g innan jag bestämde mig för att bygga en busbil av min 66'a HT, var inte långt borta att det blev en "kombi"....//Björn Citera
Andrew August 8, 2009 Report August 8, 2009 Ja du antagligen för att man har uptäckarglädje och tycker det är kul att modifiera.Varför bygger man hotrods tex jo för att det är jäkligt kul. Citera
Janne Holm CMC1740 August 8, 2009 Report August 8, 2009 Skulle utan tvekan bygga om en Musse till kombi och ha den som arbetsbil Eller varför inte bygga om en HT så den får ett flak baktill Citera
Recommended Posts