bb August 11, 2009 Report August 11, 2009 vet någon om det ska vara med en cd skiva till sct x3 hittade inte någon i mitt paket Citera
Daniel Linde August 11, 2009 Report August 11, 2009 vet någon om det ska vara med en cd skiva till sct x3 hittade inte någon i mitt paketJag vet att jag fick med till min X2a.Men det spelar ingen roll www.sctflash.com där kan du tanka ! Citera
bb August 11, 2009 Author Report August 11, 2009 tackar så mycket jag får kolla när jag kommer hem problemet var när jag pluggade i den i datorn sätt i cd som följde med stod det Citera
Alabama Grill August 12, 2009 Report August 12, 2009 Jag fick ingen jag heller. Tror inte det ska vara med någon. Citera
ErikC August 13, 2009 Report August 13, 2009 Jag fick ingen jag heller. Tror inte det ska vara med någon.Det ska vara med en skiva, men du måste ändå ALLTID ladda hem senaste drivrutinerna från SCT.Men skivorna försvinner väldigt lätt hos div. handlare när dom tar ut dom för att ladda i programmet och sen skiter dom i att läga tillbaka den då man kan ändå få allt på deras hemsida.Vi kommer ha en direktlänk på våran sida till senaste programvaran, drivrutiner och instruktioner (så fort den är uppe...jäkla webdesignernissar...) Citera
Alabama Grill August 13, 2009 Report August 13, 2009 Min X3a låg i en hermetiskt svetsad plastlåda. Dom kan omöjligt plockat ut nåt ifrån den. Kom på en sak, det låg en cd, men på den var det bara massa pdf filer... Citera
Recommended Posts