August 11, 200915 yr comment_78966 vet någon om det ska vara med en cd skiva till sct x3 hittade inte någon i mitt paket
August 11, 200915 yr comment_78970 vet någon om det ska vara med en cd skiva till sct x3 hittade inte någon i mitt paketJag vet att jag fick med till min X2a.Men det spelar ingen roll www.sctflash.com där kan du tanka !
August 11, 200915 yr Author comment_78972 tackar så mycket jag får kolla när jag kommer hem problemet var när jag pluggade i den i datorn sätt i cd som följde med stod det
August 13, 200915 yr comment_79125 Jag fick ingen jag heller. Tror inte det ska vara med någon.Det ska vara med en skiva, men du måste ändå ALLTID ladda hem senaste drivrutinerna från SCT.Men skivorna försvinner väldigt lätt hos div. handlare när dom tar ut dom för att ladda i programmet och sen skiter dom i att läga tillbaka den då man kan ändå få allt på deras hemsida.Vi kommer ha en direktlänk på våran sida till senaste programvaran, drivrutiner och instruktioner (så fort den är uppe...jäkla webdesignernissar...)
August 13, 200915 yr comment_79126 Min X3a låg i en hermetiskt svetsad plastlåda. Dom kan omöjligt plockat ut nåt ifrån den. Kom på en sak, det låg en cd, men på den var det bara massa pdf filer...