Jump to content

projekt 427 cmc1288


ingvar

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

hej jag har varit i halden på gränsträffen och idag var jag på sportvangn träffen hofnäs det är en undebar miljö där bilen går riktigt bra man får ta det lungt med gaspedaln men jagt gillar att slira så det är svårt att hålla sig lugn med pedalen ägaren till bensinstationen tycker att jag är en bra kund hälsnigar sella

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

hej alla vänner . det var ett tag sedan jag gjorde innlägg det blev en totalrenovering av en wheel horses trädgårstraktor från 67 den är nästan färdig. nu skall jag börja med 68 som står jämte 06an det är en del saker som skall göras bl.koppla ac. byta däck fram dom jag har nu är för breda tar i när jag svänger fullt ,isolera heddersna blev förvarmt så att hastigmätarvajern och startkontakten blev för varm men lite problem kan man leva med när den slirar över 100m med att gasa. häsningar sella

Link to comment
Share on other sites

hej alla vänner . det var ett tag sedan jag gjorde innlägg det blev en totalrenovering av en wheel horses trädgårstraktor från 67 den är nästan färdig. nu skall jag börja med 68 som står jämte 06an det är en del saker som skall göras bl.koppla ac. byta däck fram dom jag har nu är för breda tar i när jag svänger fullt ,isolera heddersna blev förvarmt så att hastigmätarvajern och startkontakten blev för varm men lite problem kan man leva med när den slirar över 100m med att gasa. häsningar sella

Jag har handlat på mig lite värme skydd för kablar etc om det behövs

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej ett nytt försök, blev lite konstigt :)

har beställt nya framdäck 235 var för breda, har 7 tums fäljar, ska prova 205:er Wheelhorsen nästan färdig :)

när jag fick den var den grön och ful, men nu är den röd och snygg ;)

post-3737-144839232708_thumb.jpg

post-3737-144839232756_thumb.jpg

post-3737-144839232804_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

hej har nu varit hemma i ett par veckor nu kpte litedelar till 68 har montera dit dom bla. annat ny styrventil men när man är i usa är det svårt att låta bli att inte köpa bil det blev en ranhero gt 71a rolig servicebil vi hörs

Link to comment
Share on other sites

hej har nu gott en vecka och jag har beställt en remskiva till ac kompressorn som kommer från en bil som heter smart skall montera den under generatorn hoppas att det fungerar hälsnigar sella

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

hej har nu kommit hem från bigmeet en underbar träff körde fin bil crusing körde ca. 4mil totalt och tankade i hälla fick i 40 liter har väldigt bra avgasvärden men jag kan nog värma upp ett hög hus. nästa träff Wheels &wings varberg hälsningar sella

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...