Jump to content

Featured Replies

• 3 weeks later...
  • Svar 215
  • Visingar 48k
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 4 weeks later...
  • Author
comment_119832

hej jag har varit i halden på gränsträffen och idag var jag på sportvangn träffen hofnäs det är en undebar miljö där bilen går riktigt bra man får ta det lungt med gaspedaln men jagt gillar att slira så det är svårt att hålla sig lugn med pedalen ägaren till bensinstationen tycker att jag är en bra kund hälsnigar sella

• 2 months later...
  • Author
comment_122066

hej alla vänner . det var ett tag sedan jag gjorde innlägg det blev en totalrenovering av en wheel horses trädgårstraktor från 67 den är nästan färdig. nu skall jag börja med 68 som står jämte 06an det är en del saker som skall göras bl.koppla ac. byta däck fram dom jag har nu är för breda tar i när jag svänger fullt ,isolera heddersna blev förvarmt så att hastigmätarvajern och startkontakten blev för varm men lite problem kan man leva med när den slirar över 100m med att gasa. häsningar sella

comment_122068
hej alla vänner . det var ett tag sedan jag gjorde innlägg det blev en totalrenovering av en wheel horses trädgårstraktor från 67 den är nästan färdig. nu skall jag börja med 68 som står jämte 06an det är en del saker som skall göras bl.koppla ac. byta däck fram dom jag har nu är för breda tar i när jag svänger fullt ,isolera heddersna blev förvarmt så att hastigmätarvajern och startkontakten blev för varm men lite problem kan man leva med när den slirar över 100m med att gasa. häsningar sella

Jag har handlat på mig lite värme skydd för kablar etc om det behövs

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • Author
comment_128906

hej har nu kommit hem från bigmeet en underbar träff körde fin bil crusing körde ca. 4mil totalt och tankade i hälla fick i 40 liter har väldigt bra avgasvärden men jag kan nog värma upp ett hög hus. nästa träff Wheels &wings varberg hälsningar sella

• 8 months later...