Pelle Bäck August 26, 2009 Report August 26, 2009 Ja. Då var första besiktningen gjord på bilbrovningen i Karlshamn. Inget tjafs om E eller Dot märkning. Ej heller något problem med Steeda axle back ljud dämpare. Största problemet va att det va svårt att få dit avgas utsugen. Citera
fenne August 26, 2009 Report August 26, 2009 Ja. Då var första besiktningen gjord på bilbrovningen i Karlshamn. Inget tjafs om E eller Dot märkning. Ej heller något problem med Steeda axle back ljud dämpare. Största problemet va att det va svårt att få dit avgas utsugen. hehe grattis! ska själv göra min första besiktning ieftermiddag.återstår att se vad dom säger om min bakljuddämpare då. Citera
NickeH cmc 600 August 26, 2009 Report August 26, 2009 Besiktigade min bil i måndags! Gick igenom UA..!Den låter VÄLDIGT mycket..!Lycka till!/Nicke Citera
fenne August 26, 2009 Report August 26, 2009 Besiktigade min bil i måndags! Gick igenom UA..!Den låter VÄLDIGT mycket..!Lycka till!/Nickejapp den gick igenom UA. med borla aggressive och ford racing X-pipe. hade dock bekymmer att få på slangarna på ändrören så det fick gå utan. Citera
SakariV8 August 27, 2009 Report August 27, 2009 Besiktade min GT idag, men fick anmärkning för att handbromsen inte tog ordentligt...Tog bort hjulen och bottnade oken bak, sen gjorde jag en justering på handtaget, men det är fortfarande lite segt. Men har börjat ta bättre nu, men får väl köra "in" bakbromsarna lite innan efterkontrollen...Nån som haft problem med handbromsen på sin 05-09? Beläggen är knappt 1 år gamla och körda ca 600milAnnars var det inte ett ord om lampor eller nåt annat... Citera
evert cmc1622 August 28, 2009 Report August 28, 2009 Hej Pelle!Fick låna Mustang GT:s slutrör vid min reg-bes.Bullerintyget gick inte i genom.Där stod Mustang GT på det, har ju en Saleen.Gällde bara vid första besiktningen.Lite konstiga regler dom har. Citera
Recommended Posts