Lars Oscarsson cmc383 September 15, 2009 Report Share September 15, 2009 UA 15 sep 2009.Är det fler än jag som har lyckan att ställaMusse för vintern nybesiktad, nästa gångdet är dax att besikta Mustang är 2011. Så två sommrar är räddade om det finnsnågot att hälla i tanken förståss. Löjligt ämne, men varför inte, alla har någotdom vill berätta och det är just under ÖVRIGTsom vi kan göra så. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseS September 15, 2009 Report Share September 15, 2009 Finns väl inga löjliga ämnen, och en nybesiktigad Musse är det väl alltid trevligt att läsa om, så Grattis till den lyckade besiktningen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uffeg September 15, 2009 Report Share September 15, 2009 Nä precis !!Och jag tror alla känner igen hur det känns som en större tipsvinst när man lyckats glida igenom UTAN 2'or !!Grattis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
CMC 1061 Berra September 16, 2009 Report Share September 16, 2009 Jag håller med dessa föregående talare. Man är super glad åt alla som kommer igenom utan problem. Fast det är bra att det finns bes. Man har sett e del Ex. på hur en del mäniskor tänker. Dom skiter i allt. Bara deras bil går igenom. Desan att den är livsfarlig. Så säger dom vem bryr sig. Så grattis Lasse. Det är ett bra betyg på att du sköter din bil. samma gäller övriga.Berra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm September 16, 2009 Report Share September 16, 2009 Så två sommrar är räddade om det finnsnågot att hälla i tanken förståss. De finns alltid alkohol och kommer att finnas... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan cmc 1169 September 17, 2009 Report Share September 17, 2009 Hmmmmm Hade också velat ha en nybesiktigad Musse. Har inte besiktigat på 3 år skulle BARA göra vid motor o motorrum.Nu går den (o bra också) men lådan läcker bägge ventilkåporna läcker i gavlar mot torpeden, men nästa år då Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest my little pony September 18, 2009 Report Share September 18, 2009 Hej....jag besikta igår också...inga fel...förutom stor diskusion när de skulle ta lamdavärde, det blev bara 0,0000 på alla testplatser, slutade med att besiktningsmannen ringde huvudkontoret som sa att stationen har fel på sin mätutrustning, så jag fick åka därifrån glad med ok bil.Pratade med Fredrik hos Grufman idag , han sa så ska det vara på -94 o -95:orna p.ga luftpump....Nu är bara frågan ska jag sälja bilen eller behålla den....Till allt detta kan jag bara säga att när jag böt växellådsoljan i bilen förra veckan efter att den bara har gått 5300 mil sen ny så blev den som ny..innan hade jag små darrliknande ryckningar vid 80-100km/tim, det försvann totalt....tack Grufmans... (lite reklam skadar inte)Men tänk om man hade en gammal musse som Oscarsson, jag måste besikta varje år......MVH "my little pony Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools September 18, 2009 Report Share September 18, 2009 UA 15 sep 2009.Är det fler än jag som har lyckan att ställaMusse för vintern nybesiktad, nästa gångdet är dax att besikta Mustang är 2011. Så två sommrar är räddade om det finnsnågot att hälla i tanken förståss. Löjligt ämne, men varför inte, alla har någotdom vill berätta och det är just under ÖVRIGTsom vi kan göra så. Hummuhumm, på det sättet som många av oss sköter om våra (näst, näst, näst, näst)käraste, så vore det väl f-n om man inte skulle få bilen genom BP. Förutom när man haren liten, liten luftbubbla i bromssystemet i vänster bak. Besiktningskillen bad faktiskt omursäkt för att han måste "tvåa" en så fin bil. "Inte ska du va lessen för det" sa jag, ochåkte hem för att hitta felet efter många om och men. F-n att inte kunna lufta systemetordentligt. Fast eget fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 September 18, 2009 Author Report Share September 18, 2009 Hej.Det är klart att det nästan alltid är ett s.k. skitfelsom sätter stopp, men är det inte värre så kan manstå ut med det. Jag vet inte hur många gånger och på vilka Mustangerjag haft som det varit något skitfel, men jag tror attjag haft något på nästan alla. Oljämn broms, oftast bak, för högt eller lågt inställdastrålkastare, fel färg sidomarkering, mm, det verkaribland som det måste stå något på pappret. I alla fall så är det blankt papper den här gången 2009,vet fan om det inte är som man säger tredje gången gilt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools September 18, 2009 Report Share September 18, 2009 Haru bytt bil eller?Den där som du lutar dej mot så stolt i din NYA avatar, är det din nya förälskelse,eller vad är det? (Jag hoppas att du inte övergett ditt engagemang för dom äldre modellerna) Mvh. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 September 18, 2009 Author Report Share September 18, 2009 Nejdu.Vinterbilen får gott stå kvar, den var skön att hålla sigi, ville inte kladda ner min gamla klassiker. Jag kommer aldrig att släppa den klassiska modellen,det är den jag brinner för, så du kan vara lugn P.O. Färgen är det som är lika eller. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools September 18, 2009 Report Share September 18, 2009 Ah, ha!Nu har jag nog inte följt med riktigt, visste inte att du hadde en Musse somvinterbil också. Själv håller jag mej till Scorpio under vintern. Önskar baraatt jag kunde byta till en -05:a eller nyare. (Scorpan alltså!)Skönt att höra att du kommer att serva oss med dina kunskaper om dom gamlaårsmodellerna i fortsättningen också.Ha're,P-O Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.