shaggys September 21, 2009 Report September 21, 2009 HejHar försökt o leta här på forumet men blir inte riktigt klok på reglerna. Hoppas det är ok om jag ställer frågorna.Ska ta in en Mustang GT 2007Hade blivit väldigt glad om ngn kunde skriva vad som behöver bytas, och om ni vet var man kan köpa de delarna. Även om ngn vet ngn firma i Helsingborgs trakten som gör sådana här modifikationer.Blinkers sida fram?Blinkers bak?Bak ljus?Backljus?Tack på förhand//Lasse Citera
Daniel Linde September 21, 2009 Report September 21, 2009 Du behöver.Orange blinkers i bakVitt positionsljus fram org är det orange.E-märkta blinkers på sidorna, förslagsvis nått så du slipper borra hål!Instansat chassinummer i motorrummet. Det kan dom göra på regbesiktningen.Om det är godkänt eller inte att sätta bakblinkersen i org. backljus låter jag vara osagt. Skulle dock rekomendera grufmans Sverige baklyktor. Tycker du det ser sämre ut kan du koppla tebax o ha orginal sen.Det som är bra om du kör med grufmans lampor i bak är att det inte blir nått tillägg på regpappret.Detta är vad jag kom på kan ha glömt nått...http://www.grufmanbil.se//Danne Citera
INGENG September 21, 2009 Report September 21, 2009 JO DET FINNS EN I HBG E4 NORRUT UT UR STAN, I KORSNINGEN VID NYA POLISHUSET FINNS EN PREEM? PÅ DIAGONALHÖRNET.... PÅ BAKSIDAN AV DEN STATIONEN FINNS EN VERKSTAD, DOM GJORDE MINA JUSTERINGAR INFÖR REGBES INGEMAR Citera
Mange A September 21, 2009 Report September 21, 2009 Stämmer bra Ingemar, D&D service har jag för mig att de heter. De fixade min med... Citera
MOS September 21, 2009 Report September 21, 2009 Du behöver ett bullerintyg. Kan beställas från Dekra. Kostade till min 06:a 2650 kr!! Rena rånet - för ett papper! Behövs vid registreringsbesiktningen.Kom ihåg att få med bilens "Title".Leta vidare på forumet. Det finns massor av information om detta /MOS Citera
RoTe September 21, 2009 Report September 21, 2009 Du behöver ett bullerintyg. Kan beställas från Dekra. Kostade till min 06:a 2650 kr!! Rena rånet - för ett papper! Behövs vid registreringsbesiktningen.Kom ihåg att få med bilens "Title".Leta vidare på forumet. Det finns massor av information om detta /MOSLäste någonstans att om man beställde direkt från dekra i tyskland var det billigare. Men för det krävdes tydligen kunskaper i det tyska språket. Citera
ErikC September 21, 2009 Report September 21, 2009 Du behöver ett bullerintyg. Kan beställas från Dekra. Kostade till min 06:a 2650 kr!! Rena rånet - för ett papper! Behövs vid registreringsbesiktningen.Kom ihåg att få med bilens "Title".Leta vidare på forumet. Det finns massor av information om detta /MOSLäste någonstans att om man beställde direkt från dekra i tyskland var det billigare. Men för det krävdes tydligen kunskaper i det tyska språket. Det funkade tidigare om man hade dom rätta kontakterna, men i dagsläget så är det i stort sett kört dessvärre. Jag köpte ett par därifrån, 1500:- kostade det då. Citera
MOS September 21, 2009 Report September 21, 2009 Du behöver ett bullerintyg. Kan beställas från Dekra. Kostade till min 06:a 2650 kr!! Rena rånet - för ett papper! Behövs vid registreringsbesiktningen.Kom ihåg att få med bilens "Title".Leta vidare på forumet. Det finns massor av information om detta /MOSLäste någonstans att om man beställde direkt från dekra i tyskland var det billigare. Men för det krävdes tydligen kunskaper i det tyska språket. Jag beställde mitt från Dekra i Eskilstuna som i sin tur beställer intyget från Tyskland. Räkna med att det tar ett par veckor.Har för mig att det inte skulle vara någon prisskillnad men jag minns inte säkert...www.dekra.se/MOS Citera
shaggys September 22, 2009 Author Report September 22, 2009 JO DET FINNS EN I HBG E4 NORRUT UT UR STAN, I KORSNINGEN VID NYA POLISHUSET FINNS EN PREEM? PÅ DIAGONALHÖRNET.... PÅ BAKSIDAN AV DEN STATIONEN FINNS EN VERKSTAD, DOM GJORDE MINA JUSTERINGAR INFÖR REGBES INGEMAR Ska kontakta dom genast.Tack snälla föra alla svar. Ni har hjälpt mig en BRA bit på vägen.//Lasse Citera
Recommended Posts