les September 29, 2009 Report September 29, 2009 Hej på er, min bil kommer hem senare än jag trodde och beräknas kunna fraktas i mitten av november. Då det till 99% inte kommer gå att köra upp den behöver jag tips på fraktbolag samt pris! Tacksam för alla tips! Citera
LasseS September 29, 2009 Report September 29, 2009 http://www.norlens.se/Mycket smidiga och hjälpsamma, jag har tagit hem några objekt från Tyskland som inte har varit körbara men fick ändå inga tillägg för vinchning. Citera
Jonasm September 29, 2009 Report September 29, 2009 Hör med DSV i Luleå. Ha en kompis som kör åt dom. Han har maskintrailer. Som dom lastar allt på... Citera
Freddie86 September 29, 2009 Report September 29, 2009 Jag använde mig av eurotransport när jag tog upp min bil till Luleå i våras. Ringde runt till olika företag och eurotransport var billigast. Citera
les September 30, 2009 Author Report September 30, 2009 Tack för alla tips! ska kika på DVS i luleå annars lutar det i nuläget åt att använda mig av skandia transport, dom tar 4200+ moms och är ca 250kr billigare än eurotransport.Någon som har fler tips? Har hört lösa rykten om att man kan frakta bilen per tåg, någon som vet något om det? Citera
Freddie86 September 30, 2009 Report September 30, 2009 Kollade upp det där med tåg också. Kommer dock inte ihåg vilket företag det var men dom var iallafall inte intresserad av frakta min bil eftersom det var en "gammal bil", eftersom bilarna tydligen måste flyttas om ganska ofta.Hur som helst så var det dyrare än eurotransport ändå.. Citera
Svedis September 30, 2009 Report September 30, 2009 Har mycket bra erfarenhet av Eurotransport. Fraktade en cab i decemberrusk i deras täckta transport. Proffsig chaffis dessutom Citera
Recommended Posts