mikeo cmc 748 October 10, 2009 Report October 10, 2009 Efter lite klurande lyckades jag få dit mekanismen (armarna som går under instrumentpanelen). Men nu till nästa problem var ska torkarmotorn sitta? På torkarmotorn så ser jag tre hål som sitter i en triangel runt själva axeln som styr torkararmarna. Ska man skruva fast motorn i dessa hålen under instrumentpanelen, eller är det något annat stag som håller fast motorn? Jag får inte ihop det riktigt.Är det någon som har någon bild eller en sprängskiss på hur det ska sitta. Jag har letat på nätet och i mina mustangböcker som jag har utan att hitta något.Jag har aldrig plockat isär vindrutetorkarna förut så jag vet inte hur det satt. Bilen i fråga är en 67:aKommer ihåg att jag såg ungefär var torkarmotorn satt på min förra bil (främre delen under instrumentpanelen närmare föraren än torpeden) men det har inte hjälpt mig nu. Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 11, 2009 Report October 11, 2009 Hej.Har du nytta av detta , håll tillgodo . Citera
mikeo cmc 748 October 11, 2009 Author Report October 11, 2009 Perfekt Lars det va precis vad jag behövde. Nu märker jag att jag saknar det fästet som heter 17496. Får försöka jaga rätt på ett sådant. Citera
nova07 October 13, 2009 Report October 13, 2009 Jag har ett sånt fäste men det är till en -65a ser ju ganska likt ut på bild men du kan ju kolla upp om det är samma annars så kan du få mitt för en hundring. 0705748268 Citera
mikeo cmc 748 October 13, 2009 Author Report October 13, 2009 Jag har ett sånt fäste men det är till en -65a ser ju ganska likt ut på bild men du kan ju kolla upp om det är samma annars så kan du få mitt för en hundring. 0705748268Ja jag ska ta o kolla upp det, hör av mig ifall jag är intresserad Citera
Recommended Posts