Jump to content

Featured Replies

comment_82557

Hej.

Som tidigare någon skrev så är det en väldig skillnad

på tappen för anslutning av styrled i spindeln på 6a

8a, har varit med om att korsa 67 spindlar med 65

6a P-ändar. :shock:

Tappen glappar ordenligt från 6a i spindeln, men det

går att dra åt om man lägger brickor, glappet är dock

obemärkt kvar och resultatet blir att tappen så småning

om går av. :shock:

Vi de tillfällen jag varit med om att dom gått av är när

dom blir ansträngda vid fullt rattutslag tex vid parkering,

får tacka någon där uppe för att det inte hänt under

färd. :);)

Det är också så att hela styrmekanismen från 6a är betydligt

klenare i jämnförelse med 8a delar, så det är helt rätt att

även den andra änden är klenare på P-ände d.v.s. den som

sitter i det s.k. juster röret. ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...