AndersH October 26, 2009 Report October 26, 2009 Hej alla!Jag har precis blivit med mekplats på riktigt äntligen!Det bästa av allt är att det kan finnas fler platser lediga! Så om det finns ngn som är intresserad så maila mig så kan jag vidarebefodra intresse till de som håller i trådarna. Det hade varit trevligt med flera Mustanger Citera
Lars Brisman November 3, 2009 Report November 3, 2009 Visst finns det intresse!Iaf för mek.plats då och då. Långtidsförvaring vintertid har jag ordnat på annat sätt. Att ha ett ställe, för kortare eller längre tid (vinter eller sommar), att stå och skruva på är en önskedröm.Lasse Citera
Guest my little pony November 4, 2009 Report November 4, 2009 Hej..... var ligger garaget??Månadskostnad?Värme?Vatten?Fika plats?WC?Mekmöjligheter?Ha grejerna ifred?Om det är nått som du inte vill skriva här ....maila mig....MVH "my little pony" Citera
CMC 1061 Berra November 5, 2009 Report November 5, 2009 Var och tittade och bekantade mig med folket i detta garage. Jag tänker inte tala om vart det ligger. Det får peter göra. eller sköta kontakten. Men till saken. tyckte att stället är ett mycket bra garage. Och grabbarna som står eller sköter om dt hela. Är kanon killar. Det blir fika rum, toaletter för män och kvinnor. Alltså separerade. vilket är bra. Bastu, dusch. Kan det bli bättre. Vet inte. Men det krävs en del jobb för att man ska få en bra mek plats. Men det bestämmer var och en hur schysst man vill ha det på sin egen plats. Jag har kommit fram till att det blir för mycket jobb att flytta. Och det är för lite tid till att ta itu med sakerna. Men hade jag inte haft så mycket saker så hade jag flyttat dit. Men jag kommer att ställa mig i deras kö system. Så dom som är intresserde ta kontakt med peter snabbt för platserna rinner iväg som vatten.Berra Citera
CMC 1061 Berra November 5, 2009 Report November 5, 2009 Sorry skrev Peter, Men menade Anders H. Snacka om det kan bli fel i pallet.Berra Citera
Lars Brisman December 8, 2009 Report December 8, 2009 Hej där Anders H!Hur har det gått med eventuella garageplatser?Undrar Lasse BCMC 1716 Citera
Recommended Posts