Jump to content

strut- -68


Recommended Posts

Visst det är casterstaget som nog är den rätta benämningen, rod finns det ju också en benämning på men vi håller oss till casterstaget.Frågan var om man behövde avlasta framvagnen men du har ju redan svarat på den frågan så jag tackar så mycket. Ska under i morgon och försöka banka loss den .

stickan, HT -68

Link to comment
Share on other sites

Okey kan berätta då jag bytte mina bussningar fick jag skära bort mina muttrar som på casterstagen och hade ett elende att hitta nya. Hittade föresten inga nya i svedala utan fick gå till en gammal hovreparatör och leta i hans gamla lådor ute på vischan han är föresten våran egen ansvarig för våran ansvariga för våran elimenenta MHRF försäkring numera då vet ni vem jag menar ;);) An.... Ni....son

D.V.S de muttrarna med gängningen är inte lätta att hitta i sverige

Link to comment
Share on other sites

Kröp under i morse, Någon av förra ägarna har tydligen varit där och försökt att få loss den med påföljd att gängorna är fördärvade. Det blir nog till att kapa och svetsa dit ett nytt gängstål, men då i m gäng.

Vet du om vid borttagning avfrämre krängnigshämmnare, kan framvagnen även stå pall på backen eller bör man avlasta den från golvet. Besiktade idag, dålig bromsverkan där bak så det var ju ett enklare fel. Nu har man ju i alla fall 4-5 månader att dona med framvagnen ska byta ut samtliga bussningar sen på med nya torq trust fälgar och en framvagnsinställning sen är väl kärran som ny där framme hoppas jag.

stickan ht-68

Link to comment
Share on other sites

Det blir nog till att kapa och svetsa dit ett nytt gängstål, men då i m gäng.

Jag är inte det minsta religiös, men nu måste jag öppna käften:

,,,,,,,,HERREGUD,,,,,,,, :!:

Det är absolut livsfarligt att åka omkring med dylika detaljer svetsade.

Link to comment
Share on other sites

Kröp under i morse, Någon av förra ägarna har tydligen varit där och försökt att få loss den med påföljd att gängorna är fördärvade. Det blir nog till att kapa och svetsa dit ett nytt gängstål, men då i m gäng.

Vet du om vid borttagning avfrämre krängnigshämmnare, kan framvagnen även stå pall på backen eller bör man avlasta den från golvet. Besiktade idag, dålig bromsverkan där bak så det var ju ett enklare fel. Nu har man ju i alla fall 4-5 månader att dona med framvagnen ska byta ut samtliga bussningar sen på med nya torq trust fälgar och en framvagnsinställning sen är väl kärran som ny där framme hoppas jag.

stickan ht-68

Svetsa EJ i någon av dine framvagnsdetaljer.

Se også; http://www.boss302.com/smf/index.php?topic=43979.0;all

John

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...