Tony1 November 24, 2009 Report November 24, 2009 Har precis importerat min första Mustang, efter många års väntande på att barnen ska bli stora så jag kan bli pojk på nytt o få min första......Har en fråga har monterat Eu blinkers fram o fått instruktion att blinkers ska vara i lampan längst in... men i ytterlampan där p ljus ska vara är det ju orange bakgrund så då blir det ju lite gult ljus.Går det igenom reg bes någon som vet??????Tony Citera
RoTe November 24, 2009 Report November 24, 2009 Orange bakgrund? Då har du köpt fel blinkers... Citera
mrgsxr77 November 24, 2009 Report November 24, 2009 Du menar insatsen (som är orange i vanliga fall) du har tagit loss den, sitter två lampor.Jag fixade detta idag.Fram en lampa med 2 glödtrådar längre bak mot bilen en liten positionsljus.den med 2st glödtrådar skall bytas mot orange mekonomen 66kr för 2st. Citera
grufman November 24, 2009 Report November 24, 2009 vad kommer det sig att folk förlorat skrivkunnigheten på sistone? Citera
Tony1 November 24, 2009 Author Report November 24, 2009 Ja jag har köpt vita insatser vita glas. kopplat bort p ljus från blinkers o har p ljus på den lilla glödlampan. Men i den lilla lampan är det ju bara orange bakgrund o vit. Har sett flera bilder på bilar som har dom insatserna. får väl koppla om vid reg bes i så fall det går ju oxå Citera
galanz November 24, 2009 Report November 24, 2009 hur menar du?? har du ngt orange fält i lamphuset??? gul position går ej hem hos sbpang blinklampan som även lyser svagt gult klipper du bara kabeln..... Citera
mrgsxr77 November 24, 2009 Report November 24, 2009 Grufman för att svara på din fråga: Nej skrivkunnigheten är förmodligen ganska korrekt då man har tid på sig att formulera meningarna, dock är ej fallet sådant när man är på väg ut genom dörren men ändå vill försöka hjälpa någon på forumet. Detta endast för att andra har varit hjälpsamma nog att hjälpa mig, detta gäller även dig Grufman, tack än en gång för din hjälp.För att återgå till frågan så har jag gjort en skiss hur jag kopplade mina (imorgon fixar jag bakljusen förhoppningsvis kommer det gå lika bra.Rosa skall vara blinkers (klipp ena kabeln också, den som gör att den lyser konstant "tror det skall vara den i mitten på kontaktstycket" men ej 100%).Blå skall vara vitt positionsljus konstant lysande. Citera
Daniel Linde November 25, 2009 Report November 25, 2009 Tror grufman syftar på att du / med många andra skriver dubbeller eller 4 dubbelinlägg rätt ofta nu. Det beror på forumet inget händer, så man trycker en två eller tre gånger extra.Vetetusan vad som hänt med forumet, funkar riktigt dåligt efter nerperioden. tyvärr.. :/ Citera
Tony1 November 25, 2009 Author Report November 25, 2009 Nu har fått reda på fakta är ju reflex som är i lampan tack för visat intresse....... Citera
Recommended Posts