Daniel Strand December 10, 2009 Report December 10, 2009 Kommer det något inbetalningskort eller ska man bara betala som vanligt??/Daniel & Jenny Citera
Daniel Linde December 10, 2009 Report December 10, 2009 Kommer det något inbetalningskort eller ska man bara betala som vanligt??/Daniel & JennyJust ja det där funderarde jag oxå på. Citera
Nenne December 10, 2009 Report December 10, 2009 Det ska komma med MF 4-2009, som ni borde ha i brevlådan innan jul. Citera
Daniel Strand December 10, 2009 Author Report December 10, 2009 Det ska komma med MF 4-2009, som ni borde ha i brevlådan innan jul.Tack, då vet jag. Citera
Daniel Linde December 11, 2009 Report December 11, 2009 Härligt en ny tidning att läsa i mellandagarna Citera
pools December 11, 2009 Report December 11, 2009 Härligt en ny tidning att läsa i mellandagarna Mellandagarna? Den kommer ju innan jul, och någon timme senare är den läst. Och sen läser man en gång till i mellandagarna, ELLER HUR? Citera
Daniel Linde December 11, 2009 Report December 11, 2009 Härligt en ny tidning att läsa i mellandagarna Mellandagarna? Den kommer ju innan jul, och någon timme senare är den läst. Och sen läser man en gång till i mellandagarna, ELLER HUR? mja man ska inte läsa allt så nogrant Citera
pools December 12, 2009 Report December 12, 2009 mja man ska inte läsa allt så nogrant Och vilken tidskrift läser du noggrannare? Lektyr, FIB Aktuellt, Cats,och vad dom nu hette? (Jag är nog för gammal för att veta) Citera
Daniel Linde December 12, 2009 Report December 12, 2009 mja man ska inte läsa allt så nogrant Och vilken tidskrift läser du noggrannare? Lektyr, FIB Aktuellt, Cats,och vad dom nu hette? (Jag är nog för gammal för att veta) hehe menade att du inte skulle läsa det jag skrev så nogrannt Fast dom där mums tidningarna läser man ju nästan inte alls, där äre bara bilderna som gäller Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 12, 2009 Report December 12, 2009 Hej.Jätte kul att se och höra att Mustang Forum tidningen har högtbetyg hos Mustangers , jag som ni hoppas att den är ute hos er allaföre (H)Jul. Citera
pools December 12, 2009 Report December 12, 2009 Hej.Jätte kul att se och höra att Mustang Forum tidningen har högtbetyg hos Mustangers , jag som ni hoppas att den är ute hos er allaföre (H)Jul. Det kommer den att vara, lita på Tord!Det har nämnts tidigare, men gör han inte en ganska "hyfsad" tidning? Jag har varit medlem nu i tio år, och tidningen har bara blivit bättreoch bättre! Vi får ju bara hoppas att Tord stannar i klubben och intetar ett jobb hos nån större utgivare. Men, Tord som är "mr. Mustang"här i Sverige, kommer nog aldrig att överge oss. Eller hur, Tord? Mvh.pools Citera
Daniel Linde December 12, 2009 Report December 12, 2009 Angående våran klubbtidingen så är den ju heltUNDERBARJag har aldrig tidigare klämt på en "liten" föreningstidning som är så bra!Den hade lika gärna kunnat stå i tidningshyllan på ICA med ett pris på 65kr.Alla vänner som sett den säger likadant!Fortsätt i samma anda!Ni gör ett GRYMT arbete med tidningen!// Danne Citera
pools December 13, 2009 Report December 13, 2009 Jag vet inte vem det var, men någon hade haft ett ex. med sig till USA senast,och flera där trodde att det var en kommersiell tidning i Sverige, inte bara enklubbtidning. Vilket betyg ger det? Hejja Tord! :clap:Mvh.pools Citera
Nenne December 13, 2009 Report December 13, 2009 Jodå, Tord hade med sig en bunt MF och visade upp vår tidning för både nasare och vanliga besökare. Citera
matsberg December 19, 2009 Report December 19, 2009 Har matrikeln fått hjärnsläpp?Jag har fått 4 ex av tidningen./Mats Citera
mats g johansson December 19, 2009 Report December 19, 2009 Hej Det hade varit jättebra om du kunde skicka ett mail till Alexandra Wijk på CMCSregister@gmail.com och tala om att du får flera exemplar så kan hon säkert korrigera det.mvhMats Johansson Citera
mats g johansson December 21, 2009 Report December 21, 2009 Har matrikeln fått hjärnsläpp?Jag har fått 4 ex av tidningen./MatsSe nyhet på förstasidan på webben: Du med mer än en bil har trots mina idoga försök att skicka rätt listor till tryckeriet, fått tidningar och inbetalningskort i massor. Du betalar självklart bara medlemsavgiften en gång och kan bortse från de andra inbetalningskorten. Någon påminnelse kommer inte gå ut så länge du betalar in i tid.Jag beklagar misstaget!Alexandra CMCS1565 Citera
Chili December 22, 2009 Report December 22, 2009 Har matrikeln fått hjärnsläpp?Jag har fått 4 ex av tidningen./MatsOch jag fick ingen alls Du har inte lust att skicka över ett ex Citera
Lassemålare CMC 2071 December 28, 2009 Report December 28, 2009 Får se om de har fått mitt regnummer rätt den här gången, jag har påpekat till klubben att jag haft fel regnummer på medlemms korten i 3 år nu, men 4 gången gillt kanske. Jag har USU 161 på riktigt.Men får alltid ULU 161.MVH Lasse. Citera
Peter CMC771 January 4, 2010 Report January 4, 2010 Det ska komma med MF 4-2009, som ni borde ha i brevlådan innan jul.Är det några fler än jag som INTE fått MF 4-2009 ? Citera
mogge January 4, 2010 Report January 4, 2010 Jag har varken fåt tidningen eller inbetalningskort för 2010 ,någon som vet hur jag ska göra? Citera
pools January 4, 2010 Report January 4, 2010 Jag har varken fåt tidningen eller inbetalningskort för 2010 ,någon som vet hur jag ska göra?Maila alexandra.wijk@gmail.com och fråga.Mvh.pools Citera
Chili January 5, 2010 Report January 5, 2010 Jag mailade den 21 december och eftersökte min uteblivna tidning men jag har inte fått ngt svar ännu så det kan nog ta ett tag innan man får svar?...... Citera
Lassemålare CMC 2071 January 6, 2010 Report January 6, 2010 Det får ta den tid det tar glöm inte att alla jobbar FRI VILLIGT så det kan vara svårt att hinna med alla gånger.Så är det.MVH Lasse. Citera
Chili January 7, 2010 Report January 7, 2010 Jupp visst är det så, men om jag förstått saken rätt så har klubben betalat ett företag (tryckeriet står det på hemsidan) för utskick av tidning och inbetalningskort och i så fall borde det bara vara att vidarebefordra mailen för uteblivna tidningar/inbetalningskort till tryckeriet som får rätta till felen de har begått Citera
Recommended Posts