Charliee December 19, 2009 Report December 19, 2009 Jag köpte min Mustang efter september.. Så jag köpte lite godis och bad min sambo lägga det i vår brevlåda när jag inte var hemma.Fick ingen rabatt dock, men en häst jag själv ritat på en post-it lapp!Sen satte jag mig i bilen som är boende i garaget, lyssnade på Springsteen och åt godiset... Vilken kick!Somnade senare med magont på soffan.... Citera
grufman December 19, 2009 Report December 19, 2009 Jag köpte min Mustang efter september.. Så jag köpte lite godis och bad min sambo lägga det i vår brevlåda när jag inte var hemma.Fick ingen rabatt dock, men en häst jag själv ritat på en post-it lapp!Sen satte jag mig i bilen som är boende i garaget, lyssnade på Springsteen och åt godiset... Vilken kick!Somnade senare med magont på soffan....haha, dagens bästa. Skicka din adress så får du en riktig godispåse av oss :-) Citera
RoTe December 20, 2009 Report December 20, 2009 Jag köpte min Mustang efter september.. Så jag köpte lite godis och bad min sambo lägga det i vår brevlåda när jag inte var hemma.Fick ingen rabatt dock, men en häst jag själv ritat på en post-it lapp!Sen satte jag mig i bilen som är boende i garaget, lyssnade på Springsteen och åt godiset... Vilken kick!Somnade senare med magont på soffan.... Citera
INGENG December 20, 2009 Report December 20, 2009 jag har skickat min adress som pm...... men fortfarande ingen julklapp till påarp ie Citera
Recommended Posts