Schröder December 15, 2009 Report December 15, 2009 Hej på er! Tänkte kolla av intresset att lägga upp bilder/info från våra garage/verkstäder där Mussarna står och väntar på sommaren.De flesta av oss tillbringar mycket tid i våra garage och därför tycker jag det vore skoj att se hur andra har det....Tänkte fota lite här hemma och ev lägga upp dessa snart om några fler känner sig hugade och sugna?MVH Peter Citera
JockeH December 15, 2009 Report December 15, 2009 Kul, alltid skoj att se vad andra har för sig. Tänkte sparka igång en projekttråd men jag har inte kommit mig för än. Så här såg det iaf ut i vårt garage för några veckor sedan:351C på väg ut:Verkstan: Citera
Janne Holm CMC1740 December 15, 2009 Report December 15, 2009 Det där gula ser intressant ut vad ska det bli av detta Jag kan tyvärr inte visa några intressanta bilder av mitt musse projekt då den står för närvarande i Tranås för att fixa till min (mussens) bakdel efter påkörningen tidigare i somras, som för övrigt sköts av en av mig veterligen en mycket duktig mekaniker, några av er som läser detta har säkert sett hans cobra jet som ställdes ut på Elmia får något år sedan. Skulle egentligen jobba lite på motorn med mera men det kanske hinns med. Citera
Tobias CMC1505 December 15, 2009 Report December 15, 2009 Kul, alltid skoj att se vad andra har för sig. Tänkte sparka igång en projekttråd men jag har inte kommit mig för än. Så här såg det iaf ut i vårt garage för några veckor sedan:Åh shittamään !Vart håller ni hus nu?För sådär stort minns jag inte att ditt garage var. Citera
Schröder December 16, 2009 Author Report December 16, 2009 Så här ser det ut hemma hos mig just nu... Motorbygge för hela slanten, den planerade renoveringen som övergick till trimning Bygget började som att få stopp på motorns olje törst och nu står jag här med portade toppar m.m.., märkligt hur det kan bli ibland... Verkstan jag är i är från början en ladugård, den rev jag ur och renoverad för ca 3 år sedan.Lägger upp lite före och efter bilder på verkstaden. Citera
Tobias CMC1505 December 16, 2009 Report December 16, 2009 Riktigt snyggt Schröder !Skönt med gott om plats.Kollade precis på en lägenhet och då ingick det ett eget privat garage... på 15kvm.Tror jag måste flytta från Norge för att få tag på ett riktigt garage. Citera
Schröder December 16, 2009 Author Report December 16, 2009 Tackar så mycket Tobias!Det var lite slit att få ihop det men kan säga att det är jäkligt skönt nu, det enda jag kan anmärka på är takhöjden men det gick ju lyfta ur motorn trots mussen stod på pallbockar så kanske det inte var så tokigt ändå...Det underlättar att ha bra med plats, tyvärr har denna plats en förmåga att krympa med tiden.Märkligt att det alltid ska bli så Citera
Gtttggg December 16, 2009 Report December 16, 2009 Väldigt imponerande garage du har nu, Schröder! Där kan du meka hur mycket du vill oavsett årstid. Citera
bj0rne December 16, 2009 Report December 16, 2009 Schröder:Ett sånt garage skulle inte jag ha nåt emot. Nu håller jag till i villagaraget på 3,5*6,5 meter, inte mycket svängrum i det.Ett nytt garage med mer än dubbla storleken finns på önskelistan, får se när ekonomin tillåter det./Björn Citera
SCJ - 205 December 19, 2009 Report December 19, 2009 Hej på er! Tänkte kolla av intresset att lägga upp bilder/info från våra garage/verkstäder där Mussarna står och väntar på sommaren.De flesta av oss tillbringar mycket tid i våra garage och därför tycker jag det vore skoj att se hur andra har det....Tänkte fota lite här hemma och ev lägga upp dessa snart om några fler känner sig hugade och sugna?MVH Peter Det är hur skoj som helst att se vad andra pysslar med i sina garage!!! Så här är mitt bidrag me en länk till mina projekt M.v.h. "Micke" http://micke.hembygge.com/ Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 19, 2009 Report December 19, 2009 Hej.Jag får knappt platts men fem renoveringar har det bliviti detta garage , ju större ju mer prylar ivägen , jag läggerallt jag skruvar bort i förrådet . Citera
JohanT5 December 20, 2009 Report December 20, 2009 Här kommer en lite anorlunda bild på mitt garage. Citera
pools December 20, 2009 Report December 20, 2009 Här är mitt bidrag, som en tidigare tråd. viewtopic.php?f=23&t=19820Mvh.pools Citera
Schröder December 20, 2009 Author Report December 20, 2009 Jaha då vet man vad som blir nästa grej i garaget = ett avgasutsug.....Inte alls dumt Pools Citera
Recommended Posts