Charliee December 22, 2009 Report December 22, 2009 Jag har lite funderingar på att byta min shaker 500 till en mindre sliten shaker 500 Har hittat en i sverige på en skrotfirma, som inte har någon kod till den. Kan man ordna det på något sätteller är det bara kasta en radio som saknar kod?//Charliee Citera
Corvette December 22, 2009 Report December 22, 2009 vad är det för kod du har till din Shaker500 Citera
Charliee December 22, 2009 Author Report December 22, 2009 Jag bara antog att det finns en kod man måste knappa in ifall man kopplar ur radion?Men om dessa radioapparater inte använder sig av koder alls har jag inget problem längre Citera
Corvette December 22, 2009 Report December 22, 2009 har aldrig knappat in det på min eller sett att det finns har dock hört att de skiljer sig mellan årsmodellerna trots att de ser lika ut på framsidan Citera
mike85 December 22, 2009 Report December 22, 2009 Jag bara antog att det finns en kod man måste knappa in ifall man kopplar ur radion?Men om dessa radioapparater inte använder sig av koder alls har jag inget problem längre Jag har aldrig behövt det när jag kopplat ut å in min.Vet inte om det behövs när du byter från någon annan bil Citera
Charliee December 23, 2009 Author Report December 23, 2009 Okej då vet jag hur det ligger till, tack för svaren! Citera
Jan Erik CMC 97 December 25, 2009 Report December 25, 2009 Hej jag har en helt ny, som jag inte tänker använda då de inte går att lyssna på alla radiokanaler på den.............. Citera
Recommended Posts