Jump to content

SCT SF3/X3


*Micke*

Recommended Posts

Någon som installerat SCT SF3/X3 på datorn ? jag har en SF3 3015

Jag får det inte att fungera...(enhetsdrivrutinerna installerades inte) blir det.

Har provat på 3 datorer hemma här :evil: även kört i skivan som medföljer men icke.

Tänkte göra en uppdatering + ladda in custom tunes.

/Micke

Link to comment
Share on other sites

Sag till nar du fatt det funka sa ordnar jag med Tune'en :)

/Erik

Hur lång "leveranstid" är det på en tune från er?

Vad kostar en sådan?

Tänkte ni skulle få äran nu när det blir nya kammar :) Kört med Brendspeed och Bama(gillade ej) hittils.

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Sag till nar du fatt det funka sa ordnar jag med Tune'en :)

/Erik

Hur lång "leveranstid" är det på en tune från er?

Vad kostar en sådan?

Tänkte ni skulle få äran nu när det blir nya kammar :) Kört med Brendspeed och Bama(gillade ej) hittils.

// Danne

Va trevligt! Vara Tune's ar bland dom basta pa marknaden, och supporten ar battre an alla andra tillsammans.

Efter vi har fatt all info (PCM koden eller Strategy info't) samt alla moddar sa har ni den pa mailen inom ett par timmar. Dock med reservation for tidskillnader och om Paul (min mappare) ar pa Dyno'n med en annan bil.

Jag skickar PM med pris!

/Erik

Link to comment
Share on other sites

Kan tänka mig att han inte är ensam och gå i tankar om en tune från er... Var hittar man prisinfo? För min del är det inte förens närmare sommaren som det börjar bli aktuelt

Varan hemsida ar ju www.gettorq.com, och sa fort webshoppen ar klar kommer den finna pa samma plats. Programmeringen ar klar, designen ar klar nasta vecka och sen ar det "bara" att sammfora badsa tva och borja fylla databasen!

Da kommer all prisinfo mm finnas dar, tills dess sa kan ni maila pa erik@gettorq.com om ni har nagra fragor. Ni kan aven kontakta Andreas pa No Fear om ni vill ha Svensk support, och kopa direkt fran honom!

/Erik

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...