*Micke* January 23, 2010 Report January 23, 2010 Någon som installerat SCT SF3/X3 på datorn ? jag har en SF3 3015Jag får det inte att fungera...(enhetsdrivrutinerna installerades inte) blir det.Har provat på 3 datorer hemma här även kört i skivan som medföljer men icke.Tänkte göra en uppdatering + ladda in custom tunes./Micke Citera
Pierre h January 23, 2010 Report January 23, 2010 Har en likadan körde skivan först sedan kopplade jag in SCT SF3/X3det funkade direkt./Pierre Citera
Daniel Linde January 23, 2010 Report January 23, 2010 Micke: har du provat ta ner nyaste drivisarna från deras hemsida? Kanske finns en uppdaterad version som du får igång direkt? Testa annars deras forum, har för mig dom har ett. Citera
matsberg January 24, 2010 Report January 24, 2010 Funkade klockrent för mig.Det var så länge sedan nu så jag har glömt hur jag gjorde.Men jag följde instruktionerna och hämtade filer från deras hemsida. Citera
Jeppeman77 January 24, 2010 Report January 24, 2010 Jag kunde inte installera på min dator för att jag har windows vista. På polarns data som kör xp gick det med en gång. Verkar som det är nått med vista som spökar. Citera
ErikC January 24, 2010 Report January 24, 2010 Senaste drivrutinerna ar ett maste, och som nagon annan sa finns det manga tips och trix pa deras forum!Sag till nar du fatt det funka sa ordnar jag med Tune'en /Erik Citera
Daniel Linde January 24, 2010 Report January 24, 2010 Sag till nar du fatt det funka sa ordnar jag med Tune'en /ErikHur lång "leveranstid" är det på en tune från er?Vad kostar en sådan?Tänkte ni skulle få äran nu när det blir nya kammar Kört med Brendspeed och Bama(gillade ej) hittils.// Danne Citera
ErikC January 24, 2010 Report January 24, 2010 Sag till nar du fatt det funka sa ordnar jag med Tune'en /ErikHur lång "leveranstid" är det på en tune från er?Vad kostar en sådan?Tänkte ni skulle få äran nu när det blir nya kammar Kört med Brendspeed och Bama(gillade ej) hittils.// DanneVa trevligt! Vara Tune's ar bland dom basta pa marknaden, och supporten ar battre an alla andra tillsammans.Efter vi har fatt all info (PCM koden eller Strategy info't) samt alla moddar sa har ni den pa mailen inom ett par timmar. Dock med reservation for tidskillnader och om Paul (min mappare) ar pa Dyno'n med en annan bil.Jag skickar PM med pris!/Erik Citera
d.nilsson January 24, 2010 Report January 24, 2010 Kan tänka mig att han inte är ensam och gå i tankar om en tune från er... Var hittar man prisinfo? För min del är det inte förens närmare sommaren som det börjar bli aktuelt Citera
Daniel Linde January 24, 2010 Report January 24, 2010 Tack Erik, jag återkommer i början på April när jag tänkt att det ska va bokat med kammbytet.// Danne Citera
ErikC January 24, 2010 Report January 24, 2010 Kan tänka mig att han inte är ensam och gå i tankar om en tune från er... Var hittar man prisinfo? För min del är det inte förens närmare sommaren som det börjar bli aktueltVaran hemsida ar ju www.gettorq.com, och sa fort webshoppen ar klar kommer den finna pa samma plats. Programmeringen ar klar, designen ar klar nasta vecka och sen ar det "bara" att sammfora badsa tva och borja fylla databasen!Da kommer all prisinfo mm finnas dar, tills dess sa kan ni maila pa erik@gettorq.com om ni har nagra fragor. Ni kan aven kontakta Andreas pa No Fear om ni vill ha Svensk support, och kopa direkt fran honom!/Erik Citera
*Micke* January 24, 2010 Author Report January 24, 2010 Har installerat den på min gammla laptop xp home edition.. fungerar där.Fungera inte på min med Windows 7 /Micke Citera
Pierre h February 3, 2010 Report February 3, 2010 Om ni skall beställa en tune så kan jag rekommendera Eric på Torq.Han svarar snabbt på mail och tunen får ni på en dag. /Pierre Citera
Recommended Posts