Göran H Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Jaha då var det dax att leka lite I väntan på våren blev det en Explorer -96 V6 4x4 köptes i Hjulsta för nåra timmar sen i mycket gott skick När vi kom hem till Uppsala var det dax en liten toyota (livrädd tjej som körde) som inte hann (isgata) stanna smällde in i förardörren Ok det får väl försäkringen (hennes) fixa, så blir säkert allt bra igen.Nu behöver jag bara få tag på lite el-scheman, verkstadsböcker etc. så man kan fixa lite. Nån som kanske har eller vet nån som har all hjälp mottages tacksamt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corvette Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Grufman Bil kan säkert förse dig med el-schema, på vad behöver du? ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseS Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Jag har en -97 Explorer som jag plockar delar ifrån och tror att jag har verkstadshandbok, slå gärna en signal om det är nåt du behöver. Bilen finns i Enköping.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts