Jump to content

byte av länkarmar


mathis

Recommended Posts

Hej Fredrik!

Jag har med glädje följt debatten om prisgarantin du infört efter som jag tänkt skaffa mig en 3.73 axel (M-4001-A373). Håkan Prytz har en sådan hemma för kr: 11562,50 ink moms, du tar 13365.- om jag sett rätt.

Förstår jag dej rätt borde jag då kunna köpa den för 10984.-

Har du också den på lager? /Anders

Jupp finns hemma. Kolla våra exakta villkor bara så ser du vad som gäller.

Link to comment
Share on other sites

OK, du vill ha en offert från Håkan (orginalkart går väl bort antar jag)

Kommer det till några kostnader utöver 10984.- om jag hämtar hos dej?

Orginalkartongen passade vi på att strimla sönder. Inga extra kostnader tillkommer. Bra tips att hämta, dom är lite stökiga att frakta tyvärr.

Kollade precis på ford racings hemsida och kan tyvärr konstatera att 3.73-axeln inte säljs ny längre därifrån... TRIST!!! Så det som finns i lager, det är det som gäller som det ser ut just nu. Sen blir det take off heaven för att fixa fram nya

Link to comment
Share on other sites

det här är den klassiska frågan....vill man ha ett storköp (billigt) eller flera närbutiker (dyrt)?

Jag tycker det är upp till var o en att köpa det dyare o supporta eller om man vill snåla (jag snålar gärna) MEN!!! finns absolut ingen anledning för ngn att klaga på tex grufman för hans priser. Det är bra priser då det är svårt att lagerföra saker hemma för samma pengar som beställning från "hela världen"....

Jag har nog inte uppfattat att någon klagat över priser mer än att Fredde tidigare anklagat Håkan för att dumpa priserna vilket han nu tydligen lovar att själv göra i och med sin prisgaranti på 5% under på Ford Racing saker mot alla andra svenska återförsäljare.

Bara för att klargöra för alla inblandade kan jag härmed meddela att alla notera alla saker som annonseras på www.mustangperformance.se är saker som finns hemma på hyllan för direkt leverans.

Inte några saker som måste beställas och behöva vänta på alltså.

Link to comment
Share on other sites

Skönt att höra att han inte ska lägga ner. Det behövs fler aktörer på marknaden. Det gynnar oss som älskar dessa bilar.

För både Grufman och Håkan behövs anser jag.

Båda verkar ha en enorm kunskap om dessa bilar och gör enligt mig ett fantastiskt jobb!!!

Link to comment
Share on other sites

Gäst
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...