Daniel Linde March 18, 2010 Report March 18, 2010 Kontrollpanelen - Profil - Ändra SignaturFör att som mig ha min bild lägger man inViktigt är också att man ser till att Alternativ - Inaktivera BBcode är EJ i kryssat!, den ligger alldelles under rutan man skriver in sin signatur i.Klicka sedan på "Skicka"Remember du kan inte tanka upp din signatur till forumet, utan den måste finnas på någon internet sida redan.// Danne Citera
ThomasFB March 18, 2010 Author Report March 18, 2010 Tack. Har aldrig satt mej in i inställningsproblematiken på nätet, emedan det inte går att justera med skiftnyckel.... Citera
ThomasFB March 18, 2010 Author Report March 18, 2010 Joo, men allt som är mindre än Bahco #8075, är finlir ..... Citera
awikst March 19, 2010 Report March 19, 2010 Tack. Har aldrig satt mej in i inställningsproblematiken på nätet, emedan det inte går att justera med skiftnyckel.... !Väl talat!Mitt datorkunnande slutar någonstans vid Atari 1040.// Anders Citera
MathiasW March 19, 2010 Report March 19, 2010 Det bästa vore ju om folk INTE hade bilder i sina signaturer. Finns ju fortfarande de som sitter på väldigt slöa uppkopplingar och det blir otroligt tungt att ladda in bilder då. Citera
RoTe March 19, 2010 Report March 19, 2010 Det bästa vore ju om folk INTE hade bilder i sina signaturer. Finns ju fortfarande de som sitter på väldigt slöa uppkopplingar och det blir otroligt tungt att ladda in bilder då.Nja, det bästa vore väl om folk lärde sig datorer och komprimerade bilder ordentligt. Eller att Linde sätter en gräns på max 10-20kB t.ex. Jag bor mitt ute i ingenstans, telia kan leverera 0,25Mbit vilket är långsammare än 3G utan Turbo vilket är det jag använder. Hur många i Sverige får inte ens 3G utan Turbo? Det måste vara en otroligt liten del.Så jag uppmanar ThomasFB med flera. Det behövs inte 47kB för att visa en sådan liten bild, en gräns på 10-20kB skulle vara fullt tillräckligt. Citera
ThomasFB March 19, 2010 Author Report March 19, 2010 Whatever.... Vi skippar alla bilder då, så sparar vi en massa terabyten. Finns inget mera irriterande än en suddig bild med olikfärgade rutor, omöjlig att tolka. Citera
Tobias CMC1505 March 19, 2010 Report March 19, 2010 LYXPROBLEM!Ni har alldeles för lite bekymmer i er vardag killar. Citera
ThomasFB March 19, 2010 Author Report March 19, 2010 Javisst, kör med undermålig display, så jag vill ha klara bilder:http://www.apple.com/se/displaysVardagsbekymmer? Va e´de´ Citera
Recommended Posts