Jump to content

Recommended Posts

Kontrollpanelen - Profil - Ändra Signatur

För att som mig ha min bild lägger man in

Viktigt är också att man ser till att Alternativ - Inaktivera BBcode är EJ i kryssat!, den ligger alldelles under rutan man skriver in sin signatur i.

Klicka sedan på "Skicka"

Remember du kan inte tanka upp din signatur till forumet, utan den måste finnas på någon internet sida redan.

// Danne

Tack. Har aldrig satt mej in i inställningsproblematiken på nätet, emedan det inte går att justera med skiftnyckel....

:thumbup::lol::lol::lol::lol: !

Väl talat!

Mitt datorkunnande slutar någonstans vid Atari 1040.

// Anders

Det bästa vore ju om folk INTE hade bilder i sina signaturer. Finns ju fortfarande de som sitter på väldigt slöa uppkopplingar och det blir otroligt tungt att ladda in bilder då.

Det bästa vore ju om folk INTE hade bilder i sina signaturer. Finns ju fortfarande de som sitter på väldigt slöa uppkopplingar och det blir otroligt tungt att ladda in bilder då.

Nja, det bästa vore väl om folk lärde sig datorer och komprimerade bilder ordentligt. ;) Eller att Linde sätter en gräns på max 10-20kB t.ex. Jag bor mitt ute i ingenstans, telia kan leverera 0,25Mbit vilket är långsammare än 3G utan Turbo vilket är det jag använder. Hur många i Sverige får inte ens 3G utan Turbo? Det måste vara en otroligt liten del.

Så jag uppmanar ThomasFB med flera. Det behövs inte 47kB för att visa en sådan liten bild, en gräns på 10-20kB skulle vara fullt tillräckligt.