holiday March 19, 2010 Report March 19, 2010 HejNågon som kan ge mig ett svar på detta.Skall byta packningar i servokolven men får inte isär den (årsm 69). Någon som har förslag? Finns det någon sprängskiss man kan hämta på internett . Citera
CMC 1061 Berra March 19, 2010 Report March 19, 2010 Jag är inte hundra procent säker. Men har för mig att det finns här på forumet. Testa sök funktionen.Berra Citera
Darne March 19, 2010 Report March 19, 2010 Hej!Vet inte hur det är på-69 men på -67 o -68 så går inte kolven att ta isär! Den är svetsad!Köpte själv en ny på Ebay för ett år sen för $90.Darne Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 19, 2010 Report March 19, 2010 Hej.Jodå dom är hermetiskt tillslutna vad jag vet, är ingetatt pilla med egentligen, mitt råd är, köp ny. Citera
mnilsson March 19, 2010 Report March 19, 2010 Hej,jag har inte servo på min, men kolla på www.stangerssite.com. De har repsatser till en typ av cylinder.mvh, Mats Citera
sturk March 22, 2010 Report March 22, 2010 Enligt shop manualen för 68 siter det en fjäder ring längst ut. Köp en shop manual till din bilfinns att beställa hos Tonys.kalle Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 22, 2010 Report March 22, 2010 Hej.Verkstadshandböker finns lite var stans, Shilton eller Heaynesär ett billigare allternativ, för att återgå till servofrågan så tycker jag att du skall tänka till ett par gånger .Reparera eller köp nytt, saken hör till styrningen och är endel av säkerheten i bilen, det är viktigt att veta och att mankan litar på delens funktion .Det finns inget som säger att något är rätt eller fel, men attfixa med tex styrning gör också att det är mycket viktigt att det blir rätt och säker funktion . Citera
Recommended Posts