Lars Oscarsson cmc383 March 24, 2010 Report March 24, 2010 Hej.Vi håller på för fullt att få i ordning på Mustangfödelsedagen 17aprili Sthlm, snart har vi fakta för var, när, hur. Motorbörsgaraget på Arenavägen är ett minne vi får ta med ossin i framtiden . Vi återkommer snart vart vi skall vara i stället d.v.s nästan NU. Citera
Daniel Linde March 24, 2010 Report March 24, 2010 mm jag o alabama snake ska ju ner till linköping o trimma lite den 17 april.Så passande med datumet. Har jag inte tänkt på förns nu.Haha...Beroende på när det e klart, så kanske man kan komma till er. Beror iof på vart ni kommer hålla hus och vad klockan är.Vårat besök lär väl ta sin tid kan jag tro.Härligt i vilket fall, får man åka långtur på självaste födelsedagen Citera
Lassemålare CMC 2071 March 24, 2010 Report March 24, 2010 Försökte att hitta deras nya adress via Hitta, jodå dom har flyttat till Industrigatan 14 alternativt nr 2på Kungsholmen men när jag åkte dit, så fans det inget där bara en vanlig port. MVH Lasse. Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 25, 2010 Author Report March 25, 2010 Hej.Vi skall inte vara hemmliga på något vis, Motorbörgaraget ellervad det nu är, blir det inte .Vi kommer att vara nära stan och det kommer att bli gott omP platser, men ha tolamod ni som är kaffesugna 17april ochvill umgås med likasinnade (MUSSE ÄGARE) .Mer fakta kommer snart, så ryckta ponyn och kolla hovaroch tyglar och fetta in sadeln så att det är klart till utsatt datum. Citera
Corvette March 25, 2010 Report March 25, 2010 finns de månne en läsk till en icke kaffedrickare... Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 25, 2010 Author Report March 25, 2010 Hej.Ja det måste finnas allternativ för de som fikar på annatvis, så givetvis måste det finnas annat drickbart också,alltså läsk, saft, TE, vatten. Har kollat lite innan med övriga som har ansvar i ämnet,NU vet vi och ni.Här skall vi vara.Exclusive Cars i Stockholm AB Elektravägen 7-9126 30 Hägersten (Västberga)Tid 11.00- 15.00Lördag 17 april 2010 Citera
mogge March 26, 2010 Report March 26, 2010 Det låter trevligt Blir dock en ganska kort premiär tur ca 800m Citera
mike85 March 27, 2010 Report March 27, 2010 Hej.Ja det måste finnas allternativ för de som fikar på annatvis, så givetvis måste det finnas annat drickbart också,alltså läsk, saft, TE, vatten. Har kollat lite innan med övriga som har ansvar i ämnet,NU vet vi och ni.Här skall vi vara.Exclusive Cars i Stockholm AB Elektravägen 7-9126 30 Hägersten (Västberga)Tid 11.00- 15.00Lördag 17 april 2010Kanske en dum fråga men är man tvungen att vara cmc medlem till denna träffen? Blev lite strul när betalade in avgiften (pga av mig själv). Hoppas det har löst sig på något sätt innan dess i så fall Citera
Daniel Linde March 27, 2010 Report March 27, 2010 Hej.Ja det måste finnas allternativ för de som fikar på annatvis, så givetvis måste det finnas annat drickbart också,alltså läsk, saft, TE, vatten. Har kollat lite innan med övriga som har ansvar i ämnet,NU vet vi och ni.Här skall vi vara.Exclusive Cars i Stockholm AB Elektravägen 7-9126 30 Hägersten (Västberga)Tid 11.00- 15.00Lördag 17 april 2010Kanske en dum fråga men är man tvungen att vara cmc medlem till denna träffen? Blev lite strul när betalade in avgiften (pga av mig själv). Hoppas det har löst sig på något sätt innan dess i så fall Det kan jag aldrig tänka mig att det är Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 27, 2010 Author Report March 27, 2010 Hej.Meningen är att vi Mustangägare skall firaFORDs Mustang födelsedag 17 april 1964,alla som har ett hjärta som klappar extraför MUSTANG är hjärtligt välkommna oavsettmedlem eller inte, räffen med andra Mustang-älskare kanske kan göra att man känner förett medlemskap någon gång i framtiden .Välkommna Citera
Guest my little pony April 17, 2010 Report April 17, 2010 Tack alla för en trevlig dag.......och tack Exclusive Cars för presenterna.....Och nästa gång så får vi hoppas att det bara blir varmare o varmare....Och till slut en fråga....Hur många ska till Uppsala nästa vecka då?MVH "my little pony" Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 19, 2010 Author Report April 19, 2010 Hej.Några bilder från Exclusive Car där vi blev många dennafödelsedag, det finns fler bilder på Hemsidan Mälardalensgalleri. Citera
Recommended Posts