Radioman April 1, 2010 Report April 1, 2010 HejsanMånga som är aktiva på t.ex. detta forum kommer och går när det gäller aktivitet. Själv är jag periodare. Ibland saknar man vissa eld-själar och undrar vart de tog vägen. Kunskap, humor mm. är borta när den personen inte längre gör inlägg eller svarar på PM.I min början så fick jag tips och underhållande läsning på detta forum av en forum-medlem som kallade sig Racing . Vart tog han vägen? Kanske är vi fler som saknar att någon "donator av kunskap" försvann?Bra att man kan söka på gamla trådar ... i evighet? Citera
Lars Oscarsson cmc383 April 1, 2010 Report April 1, 2010 Hej.Samma undrar även jag , saknar också en del teknisktsnack, nu är det mest inlägg ur luften. Citera
Tommyax April 10, 2010 Report April 10, 2010 Jadu Ove.Forumet är inte som det varit, så jag tex, har sökt mig till forum på andra sidan pölen.Är bara inne här och kikar mycket sporadiskt då o då.Tyvärr så är de flesta inläggen ang. nya mustanger vilket inte intresserar mig, men är kul för dem.Verkar som de flesta klassiska bilarna är färdigbyggda,,,,, mvh Tommy. Citera
Alabama Grill April 10, 2010 Report April 10, 2010 Jadu Ove.Forumet är inte som det varit, så jag tex, har sökt mig till forum på andra sidan pölen.Är bara inne här och kikar mycket sporadiskt då o då.Tyvärr så är de flesta inläggen ang. nya mustanger vilket inte intresserar mig, men är kul för dem.Verkar som de flesta klassiska bilarna är färdigbyggda,,,,, mvh Tommy.Flesta inläggen handlar om nyare Mustanger!? Ja vi "icke klassiker" har en egen kategori och jag hoppas du inte missunnar oss vår existens. Tips till dig, se till att bjud på dig själv och bli aktiv då. Citera
Lygdman cmc813 April 10, 2010 Report April 10, 2010 Jadu Ove.Forumet är inte som det varit, så jag tex, har sökt mig till forum på andra sidan pölen.Är bara inne här och kikar mycket sporadiskt då o då.Tyvärr så är de flesta inläggen ang. nya mustanger vilket inte intresserar mig, men är kul för dem.Verkar som de flesta klassiska bilarna är färdigbyggda,,,,, mvh Tommy.Ja ni 2 är sånna vi saknar Citera
Recommended Posts