Hakan E April 4, 2010 Report April 4, 2010 Var ute och övningskörde med dottern igår - snacka om succé... // Håkanp.s. själv fick man harva runt i en "145:a de luxe" en gång i tiden. Citera
Ashley Helena Terese April 4, 2010 Report April 4, 2010 Var ute och övningskörde med dottern igår - snacka om succé... // Håkanp.s. själv fick man harva runt i en "145:a de luxe" en gång i tiden.COOLT! Manuell låda?jA han få min levererad lagom till ena dotterns studentexamen, hann dessvärre inte första dottern 2 dagar försent köp. Suck.Tvillingar så det är därför:) Citera
Hakan E April 4, 2010 Author Report April 4, 2010 Var ute och övningskörde med dottern igår - snacka om succé... // Håkanp.s. själv fick man harva runt i en "145:a de luxe" en gång i tiden.COOLT! Manuell låda?jA han få min levererad lagom till ena dotterns studentexamen, hann dessvärre inte första dottern 2 dagar försent köp. Suck.Tvillingar så det är därför:)Automat, men det hindrar ju inte från att träna burnouter och drifting // Håkan Citera
bosewallius April 4, 2010 Report April 4, 2010 Bra farsa dina döttrar har som låter dem övningsköra pärlan. Säg lycka till med körkorten till dem båda.Mina ungar tog körkort i Texas när de var 15 men jag skickade dem tillkörskola som kastade ca $300 per styck med garanterat resultat.Försökte övningsköra med frugan men vi hade nästan ihjäl varann sådet blev körskola för henne också. Hon hade redan svenskt körkortsom hade används som leg. i åratal.Mvh Bosse Citera
Ashley Helena Terese April 5, 2010 Report April 5, 2010 p.s. själv fick man harva runt i en "145:a de luxe" en gång i tiden. Citera
Hakan E April 30, 2010 Author Report April 30, 2010 Rätt bil, rätt lärare - idag fick hon kortet //Håkan Citera
Ashley Helena Terese April 30, 2010 Report April 30, 2010 Rätt bil, rätt lärare - idag fick hon kortet //HåkanGRATTIS Citera
johnkevin May 3, 2010 Report May 3, 2010 Övninskörn.jpg[/attachment:eq1d6hhg]Min son gillar att jaga granntjejen som övningskör med sin pappas 911 Turbo. Citera
Recommended Posts