Jump to content

Grattis Berra 50 idag!


Daniel Linde

Recommended Posts

Guest my little pony

Nämen har tiden också åkt i fatt dig.....välkommen in på -50 talet..

Jag skickar dig ett stort Grattis o 50 hurra rop....på din 50 årsdag..

Skulle föresten smaka bra med tårta.....ha en trevlig dag...

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Tackar alla som lyckönskat mig. Har inte varit inne på forumet på två veckor. Har haft fullt upp med femtio årsdagen. Sedan ska man ställa allt tillbaka som det stod förut. Vilket jäkla jobb det blev. Men nu är jag med i matchen igen. Så det blir oftare besök på forumet igen.

Berra

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej alla....jag kommer inte ihåg men jag har för mig att Berra sa till mig vid en träff nångång att han hade haft sin "musse" i drygt 20 år.......bara det är "strongt" tycker jag..... eller hur många år vad det??..... Undrar hur många i detta land har haft sin musse i 20-30 år??? eller längre???? vore kul o få reda på.....men tillbaks till "Berra" har man haft sin "musse" så länge så tycker jag han får fira sin 50-årsdag hur länge som helst..... jag tycker i varje fall han ser ut som sin "musse" lite go o glad o lite sliten men vem fan bryr sig......mussen går ju bra...o han med...

Grattis one more time......skulle smaka bra med lite tårta på nästa träff.....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Jag köpte min musse Dec 1978. Tror att det blir ca 32 år. Konstigt att det känns som den var inköpt igår. Varje gång jag trycker ner baken i stolen. Det kanske kallas kärlek.

Det kallas inte kärlek DET ÄR ÄKTA KÄRLEK, vissa har turen att finna den andra söker hela livet utan att finna..

Så grattis till Kärleken med ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...