Rock_N_Ron May 4, 2010 Report May 4, 2010 Hej, hej,Jag igen... Köpte ett begagnat manuellt pedalställ som skulle passa till en -69:a, men det gjorde det inte... Eventuellt är det till en 70:a, men å andra sidan ska det väl inte skilja mellan 69 & 70, eller? Så det är nog till en 71-73:a, eller till en tidigare... Bilder finns förstås om nå´n är intresserad av att se det för ev. identifiering.Nå´n som har koll på detta & vet vad som egentligen skiljer? Nå´n som mot förmodan vill byta ovanstående mot ett som passar en -69:a med Powerbrakes. Lite bråttom då jag vill få ihop bilen till kommande härliga vårdagar... Citera
Lars Brisman May 5, 2010 Report May 5, 2010 OM pedalstället visar vara till 1967 års modell så kan du höra av dig till mig - jag kan vara intresserad av att köpa det.HälsningarLasse B Citera
Rock_N_Ron May 6, 2010 Author Report May 6, 2010 Nä, det måste vara till senare modell, för det verkar vara till hydralisk koppling & ser helt annorlunda ut än stället på min -65:a.Och nu är svetsen redan satt i det & det är ombygt för att passa -69:an... Hoppas jag... Citera
Recommended Posts