May 4, 201015 yr comment_91485 Hej, hej,Jag igen... Köpte ett begagnat manuellt pedalställ som skulle passa till en -69:a, men det gjorde det inte... Eventuellt är det till en 70:a, men å andra sidan ska det väl inte skilja mellan 69 & 70, eller? Så det är nog till en 71-73:a, eller till en tidigare... Bilder finns förstås om nå´n är intresserad av att se det för ev. identifiering.Nå´n som har koll på detta & vet vad som egentligen skiljer? Nå´n som mot förmodan vill byta ovanstående mot ett som passar en -69:a med Powerbrakes. Lite bråttom då jag vill få ihop bilen till kommande härliga vårdagar...
May 5, 201015 yr comment_91565 OM pedalstället visar vara till 1967 års modell så kan du höra av dig till mig - jag kan vara intresserad av att köpa det.HälsningarLasse B
May 6, 201015 yr Author comment_91587 Nä, det måste vara till senare modell, för det verkar vara till hydralisk koppling & ser helt annorlunda ut än stället på min -65:a.Och nu är svetsen redan satt i det & det är ombygt för att passa -69:an... Hoppas jag...