Jump to content

Historik.


Recommended Posts

Hej, jag vill ha reda på var min mustang är såld som ny, vet att den är byggd i Flat Rock Michigan och levererades som ny till nån Ford handlare i Canada, men vem? Det finns ju nåra stycken, inbillar mej att får jag reda på vilken handlare som sålde den ny så vet ju han till vem, om han är smidig så får jag reda på det å kan kontakta männinskan. Det måste ju gå gå på nåt vis att få reda på detta, finns det nån på forumet som vet kanske?

Link to comment
Share on other sites

Det är ju inte fel om du skriver i din profil vilken bil du har, så forumet kan hjälpa dig enklare med diverse frågor.

Tex. har du en 1967 bil eller senare kan du beställa en marti report där du får reda på det mesta om din bil tex vilken åf som beställt bilen,,

Sedan återstår detektivarbetet att på nått sätt få reda på historiken.

/Tommy.

Link to comment
Share on other sites

Det är ju inte fel om du skriver i din profil vilken bil du har, så forumet kan hjälpa dig enklare med diverse frågor./Tommy.
:clap::clap: :clap: :clap:

Mvh.

pools

Link to comment
Share on other sites

Jag har provat det men då får jag fram att den är tillverkad i Flat Rock Michigan samt alla specifikationer på bilen, utrustning etc, etc,. Men jag vill ha reda på vilken Fordhandlare som sålde den ny, via den så kan jag med lite tur få reda på vem som köpte den. Det enda jag vet är att det va nån handlare i Kanada, men herregud det är ju hur många som helst. Samtidigt så måste det ju gå att få reda påt på nåt vis, nån annan Mustang ägare måste väl veta hur jag ska göra?! Hur svårt kan det vara om man är i branchen så att säga...............??????????!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jag har provat det men då får jag fram att den är tillverkad i Flat Rock Michigan samt alla specifikationer på bilen, utrustning etc, etc,. Men jag vill ha reda på vilken Fordhandlare som sålde den ny, via den så kan jag med lite tur få reda på vem som köpte den. Det enda jag vet är att det va nån handlare i Kanada, men herregud det är ju hur många som helst. Samtidigt så måste det ju gå att få reda påt på nåt vis, nån annan Mustang ägare måste väl veta hur jag ska göra?! Hur svårt kan det vara om man är i branchen så att säga...............??????????!!!!!!!

Tja. Hvem kjøpte du den från? Går vel att følja spåren tilbaks eller....?

JohnB

Link to comment
Share on other sites

Grinig?? Nejdå, men jag har bara varit medlem på forumet sen den femte maj å kan väl inte jargongen, hur som helst så va det nog inte min grej å som sagt så finns det andra källor att vända sej till.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...