Joachim May 9, 2010 Report May 9, 2010 Efter avklarad registreringsbesiktning med Biltemas sidoblinkers monterade (Elkablarna dragna genom emblemhålen) tänkte jag plocka bort dessa och sätta tillbaka GT emblemen. Frågan är bara vad skall jag använda till detta? Lim, Klister, Dubbelhäftande tape, eller vad tycker ni?(För de som undrar är de ersatta med nya backspeglar med inbyggda blinkers) Citera
Tredjespolare May 9, 2010 Report May 9, 2010 Jag lägger min röst på dubbelhäftande tape av god kvalitet. Lite rengöring med T-röd t.ex , på anläggningsytorna gör att det sitter för tid å evighet. Citera
MOS May 9, 2010 Report May 9, 2010 Dubbelhäftande tejp! Ett tips:http://www.biltema.se/Kontor---Teknik/K ... ande-tejp//MOS Citera
Corvette May 10, 2010 Report May 10, 2010 köp pony-emblem istället till skärmen så är dte löst... Citera
Joachim May 25, 2010 Author Report May 25, 2010 Det blev som /MOS skrev här ovan, dubbelhäftande tape från Biltema.Funkar fint om man renskär med ett rakblad runt omkring. Citera
Recommended Posts