Jump to content

Info om TRÄFFPLATSER norr Stockholm...


Guest my little pony

Recommended Posts

Guest my little pony

Hej alla... Lite info om träffplatser norr om Stockholm...med blandade bilar ...

Vi har två st som öppnar för säsongen nu den 13 maj....

- "Stäkets sjömack" öppet varje torsdag med finbilsparkering där båtarna har legat. Är ombyggt för säsongen med en bättre kök

så de kan laga o fixa mat också..fullständiga rättigheter. Kan tillägga att de har öppet alla dagar i veckan men endast finbilsparkeringen öppen på torsdagar..mycket fint läge på kvällarna.

- "Nifsta Gård" Gottröra, öppet varje torsdag detta är ju Norrtälje CMC avdelnings träffställe jämnvecka....men jag vill bara tala om att det är ett mycket trevligt ställe som har grillning o hembakt o fika...ett mycket välbesökt ställe kan vara upp mot en 150-200 bilar från hela roslagen och norra Stockholm....se gärna bilder på deras hemsida

www.nifstagk.se

- "Dammstugan" Wenngarn Sigtuna..öppet varje dag men med kvällsöppet på onsdagarna med finbilsparkering på en stor gräsmatta...här träffas offantligt mycke hojar o bilar ett mycket

omtyckt ställe..ibland livemusic... här har många bilklubbar sina träffar på helger, går att hitta om man googlar på Dammstugan

så finns det en hel del info o bilder...på deras egna hemsida står bara deras öppettider..

- Till sist glöm inte våran egen CMC träffplats Stinsen ojämn

vecka på tisdagkvällar...och ta gärna med ER kamrater med andra

amerikanare än mustang....självklart så är de välkomna...

Har ni nån annan träffplats norr om stan kan ni väl lägga in det här som ett inlägg...

Hoppas vi synns på nån av dessa...

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

eller "nys" o "plysch" bil klubb bilar kanske????

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej alla CMC medlemmar norr om Stockholm....

Jag var igår till Dammstugan Wenngarn Sigtuna....det var stängt..

Någon sa att det var vattenskada där....i huset?? eller är det

gräsmattan?? Nån som vet nått....eller har Dammstugan slagit igen för gott??

Alla hade samlats istället vid glass- o våffelkiosken vid kajen i Sigtuna..... Jag kan nog säga att det var minst 100 st MC och 15 st bilar.........

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej alla norr om stan...Jag hörde ikväll på Stäkets marina...( ca 40 bilar ikväll) att Dammstugan i Wenngarn Sigtuna öppnade igår o de va 100 bilar o 300 motorcyklar där...

Alltså har de öppnat igen.........Nån som vet mer än mig??

Men jag åker nog dit nästa onsdag och kollar läget......

Men glöm inte att Norrtälje avd av CMC är på Nifsta Gård på jämn vecka på torsdagar....

jag var där förra vecka o hälsa på de.......och åker nästa vecka också....( om vädret tillåter)

sist jag var där så var det nog ett 60-70 st bilar ifrån -20 tal - -10 tal.... ( hur får ni ihop det ?) alltså 1910-2010.....(blandade bilar).....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest my little pony

Rapport träffplatser norr om stan....

Säkets marina torsdag 1,5 vecka sen ....ca 40-50 bilar o jäkligt trevligt...o ca 20 MC...

Mycket bra fik med ölrättigheter o mat o fika service..

Dammstugan denna vecka på onsdagen ...ca 300 st MC....minst 100 bilar....mycket trevligt..

med live music mm...

Norrtäljeavd...Nifsta Gård.....en av de trevligaste ställen som finns........mycke mussar...

och totalt säkert över 100 bilar o lika mycket MC.....och vilket trevligt folk o umgås med...

o ett verkligt bra fika o korv servering.....

Väl mött på norrsidan av STHLM... "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...