123456789 May 10, 2010 Report Share May 10, 2010 hej, mina knappar på shaker sterion är slitna och tappat färg. någon som vet om de går byta ut dom? eller något tips? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charliee May 12, 2010 Report Share May 12, 2010 Jag har samma problem på min shaker 500, har letat och forskat runt ett tag men det verkar inte finnas lösa knappar att byta ut med. Enklast är nog att byta till en ny stereo.Om inte någon vet vart man kan fixa enbart knappar? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrcash May 12, 2010 Report Share May 12, 2010 Jag har bytt min shaker 1000 stereo eftersom växlaren var trasig.jag har kvar den gamla stereon som har hela knappar , vet dock inte riktigt vart den ligger.återkommer när/om jag hittar den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
123456789 May 13, 2010 Author Report Share May 13, 2010 Ja gör de, då köper ja fronten av dig:) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts