Terner Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Monterade de vita stripsen på sidan på min Musse men avskyr de fula mustang 2+2 emblemen i krom. De känns verkligen malplacerade i stripsen....Så vad göra? Jo designa egna så klart!!!Tillverkade i exakt samma färg och material som stripsen. Och härmed hävdar jag copyrighten med. Har dock ett par extra set om någon är intresserad.Kommentarer?/Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommyax Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Kanon, det kallar jag snygg styling. Bara den invigde vet att det inte är original,,, /Tommy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 12, 2010 Author Report Share Posted May 12, 2010 Tack det värmer hade 18 förslag på ritbordet innan det till slut blev detta hehe./Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pools Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Du, Terner!Du verkar ju ha koll på design! Skulle inte du kunna designaett "skattemärke" med Mustangloggan? Dom som finns påe-bay är inget vidare. Gärna en där man kan lägga in sitteget CMC-nummer istället för reg-nummer.Kunde bli en storsäljare! Mvh.pools Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 13, 2010 Author Report Share Posted May 13, 2010 Beställde ett par sådana från säljforumet här på Mustangklubben igår. Inte med medlemsnummer då men det är väl snarare nåt för klubben att ta fram och skicka ut till medlemmarna nu när det finns en sån lämplig reklamplats ledig på våra regskyltar Återkommer när jag fått dom jag beställde är dom inte bra ska jag fundera på något nytt. Länk till dekalen:viewtopic.php?f=13&t=20967/Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hep Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Typiskt olagligt.Räknas ev. som falskskyltning= ett antal kronor i böter.http://www.transportstyrelsen.se/sv/Nyh ... gsskylten/Eskil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 13, 2010 Author Report Share Posted May 13, 2010 Typiskt olagligt.Räknas ev. som falskskyltning= ett antal kronor i böter.http://www.transportstyrelsen.se/sv/Nyh ... gsskylten/EskilHmm 100 mil om året, har sällan polisen bakom mig, eftersom jag är ung och vild Eskil så tar jag chansen!/Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 18, 2010 Author Report Share Posted May 18, 2010 Har nu fått "skattemärkedekalerna" och tycker faktiskt dom är helt ok. Vill man inte ha dom på nummerskylten så platsar dom säkert någon annan stans för en Mustangälskare!/Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Hej.Skattemärke av typen som cmc märke, är intressant,det var väldigt vad många det är som blivit laglydigagällande skattemärke , finns det inget annat som kan vara värre Tycker som andra här att din 2+2 dekal är mer än OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terner Posted May 18, 2010 Author Report Share Posted May 18, 2010 Hej.Skattemärke av typen som cmc märke, är intressant,det var väldigt vad många det är som blivit laglydigagällande skattemärke , finns det inget annat som kan vara värre Tycker som andra här att din 2+2 dekal är mer än OK. Tack Lars Jo tycker som du att polisen nog har annat att göra än att jaga vi som dekorerar våra bilar men en och annan liten rolig detalj. Jag är ju inte med i klubben, var med på tidigt 90-tal kom in som medlem 363 eller nåt. Börjar man men lite roliga grejer som typ detta märke så går jag kanske med igen hehe!/Terner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Hej.F-n då är du en av de vi saknar , välkommen återsom medlem i en av sveriges största entusiastklubb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts